نوکیا ۸.۲ از شبکه 5G پشتیبانی می کند و در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد
1 min read

نوکیا ۸.۲ از شبکه 5G پشتیبانی می کند و در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد

اولین مرتبه دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم نوکیا ۸.۲ با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی پاپ‌آپ و اندروید ۱۰ ارایه خواهد شد. پس از آن اما شایعه دوربین سلفی پاپ آپ طور دوباره رونق گرفت و چهار روز پیش درباره آن خبری شنیدیم. حالا اما خبر می رسد که نوکیا ۸.۲ از شبکه 5G پشتیبانی می کند و در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۸.۲ و پشتیباتی از شبکه 5G

HMD

در حالی که گزارش‌ها خبر از معرفی گوشی هوشمند رده بالا نوکیا ۸.۲ حوالی پایان سال ۲۰۱۹ میدادند، اما در گزارش تازه مشخص شد، شرکت HMD نوکیا ۸.۲ را برای اسفند ۹۸ معرفی خواهد کرد و بارسلون میزبان این معرفی خواهد بود.

این گوشی هوشمند قرار نیست در سال ۲۰۱۹ معرفی شود، بلکه فنلاندی‌ها تا سال ۲۰۲۰ برنامه ای برای معرفی نوکیا ۸.۲ ندارند. گزارش شده که محصولات 5G نوکیا اقتصادی هستند و مشابه دیگر رقبا موجود قیمت بالایی ندارند. در حالی که نوکیا ۸.۲ از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد، این دستگاه به سیستم دوربین پاپ‌آپ‌طور مجهز خواهد بود و شباهتی به مدل‌های دیگر HMD با پشتیبانی شبکه 4G LTE دارد.

دوربین عقب نوکیا ۸.۲ احتمالا چهارگانه مجهز به حالت عکاسی در شب ویژه است. این گزارش می‌گوید نوکیا به دنبال استفاده از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در بخش عقب بوده که حتی نسبت به نوکیا ۷.۲ از دوربین بهتری برخوردار است. همچنین انتظار می‌رود یک حسگر 16 مگاپیکسلی نیز در کنار این حسگر 64 مگاپیکسلی تعبیه شود.

به نظر رسیده باری دیگر نوکیا با همکاری ZEISS حسگر دوربین را توسعه می‌دهد. در سایر مشخصات باید به پردازنده سری اسنپدراگون ۷۰۰ هشت هسته‌ای کوالکام، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، باتری بیش از 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۱۰ و فناوری صوتی OZO بهبودیافته اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا نمایشگاه MWC 2020 منتظر ماند و مشخص شود نوکیا و HMD به دنبال رونمایی چگونه محصولی هستند. البته این نکته واضحی است که HMD در بارسلون علاوه بر نوکیا ۸.۲ چند میان رده دیگر هم معرفی می‌کند. این شرکت هر سال در MWC مجموعه‌ای گوشی هوشمند معرفی می کند که باید احتمال داد نوکیا ۸.۲ مدل رده بالا این گروه است.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۸.۲ هستید؟

نوشته نوکیا ۸.۲ از شبکه 5G پشتیبانی می کند و در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.