موتورولا موتو جی ۸ پلاس (Moto G8 Plus) با طراحی آشنا لو رفت

اولین جزئیات از گوشی موتورولا موتو جی ۸ پلاس (Motorola Moto G8 Plus) به همراه رندرهای سه بعدی آن لو رفت. این اطلاعات به حضور دوربین سه‌گانه و یک باتری بزرگ در گوشی اقتصادی موتورولا اشاره دارند. موتورولا موتو جی ۸ پلاس (Moto G8 Plus) با طراحی آشنا لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موتو جی ۸ پلاس

موتو جی ۸ پلاس

از آنجایی که گوشی‌های خانواده موتو جی ۷ در فوریه‌ی سال جاری معرفی شدند٬ پس مدت زیادی تا رونمایی از نسل جدید آن‌ها باقی‌مانده است. اما ظاهرا موتورولا می‌خواهد با رونمایی زودهنگام حداقل یکی از اعضای این خانواده٬ همه را غافلگیر کند.

به گزارش ٬WinFutur موتورولا قصد دارد گوشی موتورولا موتو جی ۸ پلاس را در ۲ آبان ۹۸ در برزیل معرفی کند. هرچند هنوز قیمت این دستگاه مشخص نیست٬ اما منبع تصویری از آن را منتشر کرده است که می‌تواند شکل و شمایل این گوشی را همراه با برخی مشخصات فنی آن به ما ارائه کند.

گفته می‌شود گوشی موتورولا موتو حی ۸ پلاس (شماره مدل XT2019) از یک نمایشگر 6.3 اینچی IPS با وضوح 1080 در 2280 پیکسل برخوردار است و از چیپست اسنپدراگون ۶۶۴ کوالکام قدرت می‌گیرد. علیرغم ظاهر شلوغ قاب پشتی٬ فقط سه سنسور دوربین (یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی٬ یک سنسور عریض 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق) در آنجا قرار دارد. چهارمین و پنجمین دایره روی قاب پشتی مربوط به یک فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED است. در جلو نیز یک دوربین 25 مگاپیکسلی سلفی در بریدگی بالای نمایشگر قرار دارد.

موتو جی ۸ پلاس

موتو جی ۸ پلاس

موتورولا ظاهرا قصد دارد این گوشی را در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایتی عرضه کند. از دیگر ویژگی‌های آن باید به رم 4 گیگابایتی٬ پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی٬ یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی (به جای باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی مدل G7 پلاس) اشاره کرد. گفته می‌شود این گوشی در هنگام عرضه به اندروید ۹ مجهز است و خبری از حضور اندروید ۱۰ در بخش نرم افزاری آن نیست. البته موتورولا به زودی با یک آپدیت این نسخه را به گوشی جدید خودش خواهد برد.

البته انتظار می‌رود در کنار مدل پلاس٬ دو مدل جی ۸ و جی ۸ پلاس نیز معرفی شوند؛ اما اینکه هر سه مدل در یک زمان عرضه شوند٬ موضوعیست که نمی‌توانیم آن را هنوز تایید کنیم.

نظر شما درباره موتو جی ۸ پلاس احتمالی چیست؟

نوشته موتورولا موتو جی ۸ پلاس (Moto G8 Plus) با طراحی آشنا لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.