مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت مشخص شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ مشغول آماده‌سازی مدل «لایت» گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ است. امروز مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت

این دو گوشی به ترتیب شماره مدل SM-G770F و SM-N770F را یدک می‌کشند و البته در مورد نوت ۱۰ لایت چیز زیادی نمی‌توان گفت، ولی خوشبختانه در رابطه با مشخصات مدل لایت گلکسی اس ۱۰ می‌توان با قاطعیت بیشتری اظهارنظر کرد.

باید خاطرنشان کنیم که گلکسی‌ اس ‌۱۰ لایت شاید یک نام دیگری برای گلکسی A91 باشد. این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. در رابطه با دیگر مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت هم می‌توانیم به ویژگی‌های گلکسی A91 اشاره کنیم. این یعنی باید انتظار بهره‌گیری از اسنپ‌دراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات را داشته باشیم. در پنل پشتی هم ظاهرا دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی وظیفه‌ی عکس‌برداری را بر عهده دارند و در بالای نمایشگر هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این گوشی ظاهرا از نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p+ بهره می‌برد که این یعنی بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی اس ۱۰ پلاس است و هم‌اندازه نمایشگر مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ خواهد بود. بزرگ‌تر بودن نمایشگر و بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ‌تر نسبت به گلکسی اس ۱۰ پلاس منجر به افزایش جذابیت این گوشی خواهد شد. در هر صورت به‌زودی خبرهای بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود.

نظر شما چیست؟ این مشخصات برای گلکسی اس ۱۰ لایت مناسب است؟

نوشته مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.