گلکسی فولد ۲ با تغییرات بزرگ تا شش ماه دیگر معرفی خواهد شد

اخیرا سامسونگ و چند رسانه معتبر اعلام کردند که تمام نسخه‌های گوشی تاشو گلکسی فولد فروش رفته است؛ البته این موضوع با توجه به تعداد عرضه محدود سامسونگ چندان تعجب برانگیز نیست و قابل پیش‌بینی بود. حال با وجود تمام دردسرهای گلکسی فولد، سامسونگ همچنان به کانسپت گوشی‌های تاشو پایبند است و قصد دارد نسخه جدید گلکسی فولد را با دو تغییر بزرگ در سال ۲۰۲۰ عرضه کند. گلکسی فولد ۲ با تغییرات بزرگ تا شش ماه دیگر معرفی خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد

همان‌طور که می‌دانید اصلاح شده گوشی تاشو گلکسی فولد پس از تاخیر فراوان بالاخره به بازار عرضه شد، اما این گوشی خاص همچنان با ضعف‌های ساختاری بسیاری مواجه است گه سامسونگ موفق به رفع آن‌ها نشده است و این موضوع موجب خراب شدن این گوشی در مدت زمان کوتاه می‌شود.

حال به تازگی گزارش‌های جدیدی از منابع منتشر شده است که بر اساس آن سامسونگ قصد دارد تا نسخه جدید گوشی تاشو گلکسی فولد ۲ را به همراه دو تغییر بزرگ در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ عرضه کند. بدون شک سامسونگ اشتباهات نسخه اول گلکسی فولد را در نسخه دوم تکرار نخواهد کرد و تجربه‌های بسیاری از نسخه اول این محصول کسب کرده است. نسخه اولیه گلکسی فولد اوایل ماه فوریه سال جاری معرفی شد، اما به دلیل مشکلات فنی، عرضه آن تا ماه های گذشته به تاخیر افتاد.

استفاده از شیشه به جای پلاستیک برای محافظ نمایشگر خمیده گلکسی فولد ۲

خوشبختانه به نظر می رسد برای گلکسی فولد ۲ خبری از انتظارهای طولانی مدت نخواهد بود و سامسونگ قصد دارد تا این محصول را با فاصله‌ای کوتاه از عرضه نسخه اصلاح شده، در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ عرضه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع معتبر، سامسونگ قصد دارد تا برای محافظت از صفحه نمایش گلکسی فولد ۲ شیشه فوق‌العاده نازک UTG را جایگزین لایه محافظ پلی آمید شفاف کند. این یک پیشرفت خیلی بزرگ و خیلی مهم است.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

متاسفانه لایه محافظ پلی آمید شفاف که بر روی نسخه اولیه گلکسی فولد به کار رفته، هیچ مقاومت در برابر خط و ضربه ندارد و راحتی آسیب می‌بیند. همچنین این منبع آگاه مدعی شده است که نحوه باز و بسته شدن گلکسی فولد ۲ با نسخه فعلی کاملا متفاوت است و سامسونگ تصمیم گرفته تا بجای مکانیزم تاشو افقی از مکانیزم تاشو عمودی استفاده کند. در صورتی که این طراحی اجرایی شود، در گلکسی فولد ۲ شاهد یک صفحه نمایش فوق عریض خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی فولد ۲ با این مشخصات می تواند جذاب باشد؟

نوشته گلکسی فولد ۲ با تغییرات بزرگ تا شش ماه دیگر معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.