رندر وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را ببینید
1 min read

رندر وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را ببینید

ماه ها تا معرفی پرچمدارهای ۲۰۲۰ وان پلاس فاصله داریم اما امشب اولین رندر وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) منتشر شد. بنابر منبع منتشر کننده رندرها با درصد قطعیت بالایی می توان گفت که این واقعا همان وان پلاس ۸ پرو است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را ببینید.

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

اولین مرتبه دو هفته پیش بود که رندرهای وان پلاس ۸ (OnePlus 8) را در ترنجی دیدیم. امشب اما رندرهای وان پلاس ۸ پرو را خواهیم دید.

بر اساس عکس‌های زیر گوشی وان پلاس 8 پرو مجهز به نمایشگری دارای حفره است. این برخلاف طراحی کاملا بدون حاشیه دو گوشی خانواده OnePlus 7T محسوب می‌شود.

از نظر ظاهری، به جز استفاده از اسپیکر روگوشی بزرگتر، تفاوت زیادی با گوشی وان پلاس ۸ دیده نمی‌شود. به خاطر وجود آن، حاشیه بالای نمایشگر در مقایسه با مدل پایه کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسد. با تماشای پنل پشتی، تغییرات ظاهری بیشتری خواهیم دید. در اینجا یک سنسور ToF به دوربین اصلی اضافه شده است.

محل قرارگیری دکمه‌ها، اسپیکر، درگاه یو اس بی و درگاه سیم کارت در وان پلاس 8 پرو و وان پلاس ۸ یکسان است. با این حال وجود قابلیت‌های بیشتر همچون افزوده شدن سنسور ToF به دوربین اصلی سبب شده ضخامت بدنه مدل Pro برابر 0.7 میلی‌متر بیشتر باشد. اندازه نمایشگر آن 6.65 اینچ (0.15 اینچ) است.

رفرشریت در نمایشگر هر دو گوشی 90 هرتز است. به نظر می‌رسد وان پلاس این ویژگی را تبدیل به یک استاندارد برای گوشی‌های هوشمند خود کرده و از این پس در همه محصولاتش از چنین صفحه نمایش‌هایی استفاده خواهد کرد. شرکت به طور علنی اعلام کرده همه گوشی‌های هوشمند آینده آن از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کنند.

ما انتظار داریم که احتمالا اواسط بهار ۹۹ شاهد رونمایی از وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که حالا آن ها را دیدیدم، باشیم. نظر شما چیست؟

نوشته رندر وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.