تصویری از شیائومی می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI 11 لو رفت
1 min read

تصویری از شیائومی می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI 11 لو رفت

جدیدترین تصویر شیائومی می میکس ۴ (Xiaomi Mi Mix 4) منتشر شده که کیفیت خوبی ندارد اما اطلاعات جالبی به ما می دهد. تصویری از شیائومی می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI 11 لو رفته و در ادامه با هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می میکس ۴

شیائومی

گوشی‌های سری Mi Mix شیائومی همواره به داشتن نمایشگری با حاشیه‌های ناچیز معروف بودند. دستگاهی که در تصویر دیده می‌شود هم چنین خصوصیتی دارد. همین موضوع، نسبت دادن این عکس را به شیائومی می میکس ۴ باورپذیر می‌کند.

اما در این تصویر، اثری از دوربین سلفی دیده نمی‌شود که یعنی کمپانی سازنده آن را در جایی پنهان کرده است. دوربین جلوی شیائومی می میکس 3 دارای مکانیسم کشویی بود؛ ولی برخی منابع، وجود چنین سیستمی را در می میکس 4 محتمل نمی‌دانند. به این ترتیب، هیچ بعید نیست که پرچمدار جدید را با دوربین پاپ آپ ملاقات کنیم؛ کمااینکه پیش‌تر در گوشی شیائومی می 9 تی هم چنین چیزی را شاهد بودیم.

شیائومی می میکس آلفا (Mi Mix Alpha) با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و طراحی عجیب و جذاب با قیمت ۲۸۱۰ دلار معرفی شد

احتمال هیجان‌انگیزتر این است که دوربین سلفی، زیر نمایشگر گوشی وجود داشته باشد. البته چنین سنسورهایی هنوز برای مصارف تجاری آماده نیستند و شیائومی هم هیچ اشاره‌ای به ارائه‌ی این تکنولوژی در آینده نزدیک نکرده است؛ ولی شاید این یک سورپرایز باشد.

تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، حافظه رم 8 گیگابایتی و دوربین سه‌گانه، از دیگر مشخصات منتسب به شیائومی می میکس 4 به شمار می‌روند. شایعات از رونمایی این پرچمدار در تاریخ 2 آبان حکایت دارند. ظاهرا در همان روز، می نوت 10 هم رسما معرفی می‌شود؛ آن هم در حالی که از سال 2017 هیچ محصول جدیدی از این سری عرضه نشده است.

نظر شما چیست؟ منتظر می میکس ۴ هستید؟

نوشته تصویری از شیائومی می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI 11 لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.