نام اعضای خانواده گلکسی ای ۲۰۲۱ مشخص شد: با الگوی Galaxy AX2
1 min read

نام اعضای خانواده گلکسی ای ۲۰۲۱ مشخص شد: با الگوی Galaxy AX2

هنوز خیلی زود است اما گویا سامسونگ از هم‌اکنون می‌خواهد نام مدل های ۲۰۲۱ سری گلکسی A را ثبت کند. این در حالی است که آن ها به تازگی سری Galaxy AXs (و ایکس به معنی شماره متغیر مدل) را معرفی کرده اند و ما از ماه ها پیش می دانیم که نام خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ هم با الگوی Galaxy AX1 خواهد بود. حالا اما مشخص شده که نام اعضای خانواده گلکسی ای ۲۰۲۱ با الگوی Galaxy AX2 خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۲۰۲۱

گلکسی ای ۲۰۲۱

در حالی که هنوز جانشینان مدل‌های ۲۰۱۹ گلکسی ای از راه نرسیده‌اند، کمپانی کره‌ای نام مدل های ۲۰۲۱ سری گلکسی A را هم انتخاب کرده است. این اسامی عبارتند از سامسونگ ای 12 (A12)، ای 22، ای 32، ای 42، ای 52، ای 62، ای 72، ای 82 و ای 92.

در درخواست ارائه شده برای ثبت تجاری اسامی، کلمه Galaxy دیده نمی‌شود؛ اما واضح است که این‌ها همان مدل های ۲۰۲۱ گلکسی ای هستند. البته در حال حاضر، سامسونگ روی گلکسی ای 51، گلکسی ای 71 و گلکسی A91 کار می‌کند؛ گوشی‌هایی که قطعا انتظار می‌رود با سیستم عامل اندروید ۱۰ معرفی شوند.

در بین آن‌ها، سامسونگ گلکسی ای 91 بیشتر مورد توجه بوده و اطلاعات زیادی هم از مشخصات این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. با آغاز سال جدید میلادی، باید منتظر عرضه‌ی این دستگاه‌ها و سایر مدل‌های 2020 سری گلکسی A باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شایعه صحیح باشد؟ به نظر من حداقل این شایعه منطقی است.

نوشته نام اعضای خانواده گلکسی ای ۲۰۲۱ مشخص شد: با الگوی Galaxy AX2 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.