GOTOYAZD ، وبسایت جامع گردشگری یزد
1 min read

GOTOYAZD ، وبسایت جامع گردشگری یزد

چنانچه شهر جهانی یزد را برای سفر انتخاب کردید، حتماً به شما پیشنهاد می کنیم تا به وبسایت گردشگری www.gotoyazd.com یه سری بزنید. این وبسایت جامع، هرگونه اطلاعاتی که برای سفری راحت و خاطره انگیز مد نظر باشد را در اختیار شما قرار می دهد و همواره در طول سفر همچون دوستی مهربان در کنار شما خواهد بود.

در ادامه دعوت می کنیم تا با مروری اجمالی به خدمات ویژه ای که شرکت رادینا در وبسایت gotoyazd.com به شما مهمان عزیز ارائه می دهد؛ بیشتر با این وبسایت آشنا شوید:

  • برای اقامت شما در یزد مکان های متنوعی در نظر گرفته شده که می توانید بنا بر سلیقه و بودجه خود و به کمک پشتیبان آنلاین رادینا، رزرو هتل در یزد را انجام دهید. هتل های سنتی، هتل های مدرن، اقامتگاه های بومگردی، مهمانسراها و خانه های دربستی در این سایت معرفی شده اند که می توانید با بهترین قیمت رزرو کنید.

نکته حائز اهمیت این است که شما پس از اقامت در هتل خریداری شده از طریق این سایت، در تمام طول سفر خود به یزد از خدمات مشاوره رایگان زیر برخوردار خواهید بود:

  1. راهنمایی برای بازدید از تمام جاذبه های دیدنی یزد
  2. مشاوره به شما در انتخاب مناسب ترین رستوران یا كافی شاپ نزدیك به محل استقرارتان
  3. مشاوره به شما در خرید سوغات از یزد
  • اگر به منوی بالای صفحه اصلی سایت گردشگری سفرهای رادینا مراجعه بفرمایید، دومین گزینه از سمت راست مربوط به هتل های یزد است که از این طریق به خوبی با انواع محل های اقامت در یزد آشنا می شوید.
  • لازم به ذکر است که در لحظه ورود به سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین در خدمت شماست. پشتیبانی سایت به خوبی تمام صفحات وب را حمایت می کند و حتی عزیزانی که جزو گرشگران سلامت هستند را نیز راهنمایی کرده و به سؤالات تخصصی پزشکی آن ها پاسخ می دهد. بدون اغراق می توان گفت پشتیبانی این سایت بسیار قدرتمند عمل می کند؛ به طوریکه نوبت پزشک مورد نظر و محل اقامت برای گردشگر محترم رزرو می شود. این سامانه چت آنلاین از ساعت 8 تا 22 آماده پاسخگویی به شماست.
  • در قسمت دیدنی های یزد، شما میتوانید به اطلاعاتی در مورد جاذبه های پر بازدید، موزه ها و جاذبه های طبیعی و تاریخی یزد و جاذبه های زرتشتیان یزد دسترسی داشته باشید. از این رو توسط این بخش به شما کمک می شود تا برای سفر به یزد بهترین جاذبه های گردشگری یزد را برای بازدید انتخاب کنید.
  • در قسمت خدمات سفر به یزد می توانید هرگونه اطلاعاتی که درباره رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز خرید، مراکز تفریحی، خدمات پزشکی و خدمات خودرو در یزد نیاز دارید را دریافت کنید؛ این بخش پر طرفدار سایت در کمترین سایت گردشگری مشابه پیدا می شود.
  • برگزاری تورهای مهیج مسافرتی برای گردشگران داخلی و خارجی از جمله تورهای نیم روزه کویر نوردی، تور یزدگردی، تور چک چک_میبد و تورسافاری با ماشین های آفرود از خدمات دیگر سفرهای رادینا است. در سفر به یزد ، کویر را فراموش نکنید؛ قدم زدن روی رمل و ماسه های کویر خاطره اش تا مدت ها در ذهن باقی می ماند؛ چراکه حس خوشی که از آرامش کویر پدیدار می شود، در هیچ جای دیگر وجود ندارد!
  • در قسمت سوغات یزد اطلاعات بسیار خوبی درباره مراکز عرضه سوغات و صنایع دستی یزد به شما داده می شود؛ از شیرینی جات و ترمه گرفته تا سفال و زیلو و طلا که می توانید به راحتی تهیه کنید.
  • اگر شما مسافر خارج از کشور هستید و یا مهمانی از کشورهای خارجی دارید، لازم نیست نگران دریافت کد رفرنس ویزا و تمدید آن باشید؛ چراکه شرکت گردشگری رادینا این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد.
  • شرکت گردشگری سفرهای رادینا بنا بر امکانات مالی و زمانی افراد تورهای اختصاصی و همچنین تورهایی برای مدارس، سازمان ها، خانواده ها و گروه های دوستی همراه با بیمه مسافرتی طراحی می کند که کافیست برای دریافت دقیق اطلاعات تورها به صفحه اول سایت gotoyazd بروید و قسمت تورهای پر طرفدار یزد را مطالعه بفرمایید. همچنین می توانید در منوی سایت گزینه تورها را مشاهده کنید.

کافیست با سایت gotoyazd.com دوست مهربان خود در سفر به یزد در ارتباط باشید تا پاسخ سؤال هایتان را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت و با آسودگی کامل به شهر یزد سفر کنید.

  • راه های ارتباطی رادینا هم در منوی قرمز رنگ بالای سایت در قسمت تماس با ما درج شده است.

به امید دیدار شما در یزد

تیم شرکت گردشگری سفرهای رادینا

نوشته GOTOYAZD ، وبسایت جامع گردشگری یزد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.