مشخصات شیائومی می سی سی ۹ پرو لو رفت

مشخصات کامل شیائومی می سی سی ۹ پرو لو رفت. این محصول مجهز به پردازنده اسنپدراگون 730G بوده و از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی می سی سی ۹ پرو

شیائومی می سی سی ۹ پرو

چندی پیش گوشی شیائومی Mi CC9 پرو موفق شد تا مجوز EEC را کسب کند. این محصول احتمالا در ۳ روز دیگر یعنی ۲ آبان وارد بازار می شود. حال اطلاعات جدیدی در رابطه با این دستگاه منتشر شده که ما را با مشخصات کامل آن آشنا می کنند. البته ناگفته نماند که هنوز هیچ یک از مقامات شیائومی صحت این اطلاعات را تایید نکرده اند.

یک افشارگر معروف است که قبلا از وجود این گوشی خبر داده بود. وی چندی پیش با انتشار یک توئیت جدید، مشخصات فنی و ظاهری این محصول را نیز برملا کرد.

این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر امولد 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. یک بریدگی قطره ای شکل در بالای صفحه دیده می شود و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. گوشی جدید شیائومی به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و مانند گوشی ردمی K20، از پردازنده اسنپدراگون 730G بهره می برد. هنوز مشخص نیست که آیا این محصول با ظرفیت حافظه دیگری نیز عرضه می شود یا خیر.

شیائومی MI CC9 پرو به یک دوربین سه گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده است. یک سنسور اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتوی 8 مگاپیکسلی آن را همراهی می کنند. دوربین سلفی که در بریدگی قطره ای شکل قرار گرفته نیز دارای رزولوشن 32 مگاپیکسل است.

باگ اندروید ۱۰

باگ اندروید ۱۰

گوشی جدید شیائومی احتمالا از سیستم عامل اندروید 10 بهره می برد. این محصول مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می کند. شایعات حاکی از آن هستند که شیائومی در تاریخ 24 اکتبر گوشی جدید خود را روانه بازار چین می کند. متاسفانه زمان عرضه این محصول در سایر نقاط دنیا هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره می سی سی ۹ پرو احتمالی چیست؟

نوشته مشخصات شیائومی می سی سی ۹ پرو لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.