آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2) طراحی آنتن تقویت شده خواهد شد

ما شایعات خیلی زیادی درباره آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2) شنیده ایم که قدمت زیادی هم دارند. اولین بار حدودا دو سال پیش بود که در ترنجی خواندیم آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2) یا معرفی نخواهد شد یا تغییرات اندکی نسبت به آیفون اس ای خواهد داشت. امروز اما به نظر می رسد که شایعات موثقی منتشر شده که به ما می گوید آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2) طراحی آنتن تقویت شده خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2)

اپل

براسای جدیدترین گزارش Kuo برای موسسه TF International، آیفون SE2 مجهز به یک طراحی آنتن به‌روزشده از نوع پلیمر کریستال مایع (LCP) خواهد بود و در مقایسه با آیفون 8، که دستگاه جدید براساس آن طراحی شده است، به‌طرز قابل‌توجهی ارتباط بی‌سیم را بهبود خواهد بخشید.

از نظر مشخصات ظاهری، آیفون SE2 تفاوت چندانی با پرچمدار 2017 اپل نخواهد داشت. دستگاه قرار است مانند آیفون 8 از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD و یک دکمه هوم Touch ID و فریم آلومینیوم مشابهی بهره ببرد. اما ظاهرا برای کاهش هزینه‌ها و هماهنگی گوشی جدید با دستگاه امسال آیفون 11، سیستم 3D Touch اپل از روی آن حذف شده است.

انتظار می‌رود که پنل گلس پشت آیفون 8، به‌همراه پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و دوربین تکی موجود در گوشه بالایی قاب پشت آن، همچنان بر روی آیفون SE2 حفظ شوند. آیفون SE اصلی، دوربین آیفون 5S را با یک سنسور ارتقایافته جایگزین کرد و بنابراین امکان دارد که نسل دوم این گوشی هم، دوربین اصلی آیفون 11 را بر روی خود داشته باشد. اینها فعلا در حد حدس‌و‌گمان هستند و اپل ممکن است برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، سنسور فعلی را نگه دارد.

آیفون

آیفون

بخشی از دستگاه که اپل مشخصا هزینه‌های آن را کاهش نخواهد داد، پردازنده است. آیفون SE2 به جای چیپست A11 بایونیک استفاده شده در داخل آیفون 8، مجهز به تراشه A13 بایونیک آیفون 11 خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این چیپست، در کنار رم ۳ گیگابایتی (به جای رم ۲ گیگابایتی) و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی (غیرقابل ارتقا) به کار گرفته خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که آیفون SE2، با جدیدترین نسخه iOS13 عرضه شده و با اپل +TV، اپل آرکید و اپل موزیک نیز سازگار باشد. خریداران گوشی ضمنا یک سال اشتراک رایگان اپل +TV را دریافت خواهند کرد.

آیفون اس ای ۲ اسفند ۹۸ ارایه خواهد شد و ۴۰۰ دلار قیمت دارد!

کو معتقد است که آیفون SE2 در سه ماهه اول سال 2020 معرفی خواهد شد. این در حالی است که بلومبرگ و سایر وب‌سایت‌های خبری، در این مورد به فصل بهار اشاره کرده‌اند. بنابراین به نظر می‌رسد که آیفون اس ای ۲ به احتمال قوی، در رویداد سالانه ماه مارس اپل، به‌همراه محصولات دیگری این شرکت، رونمایی خواهد شد.

آیفون SE2، که ممکن است آیفون 8S یا آیفون ۹ نیز نامیده شود، احتمالا قیمتی برابر ۳۹۹ دلار در آمریکا خواهد داشت و در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و قرمز عرضه خواهد شد. این قیمت‌گذاری نشان می‌دهد که دستگاه باوجود ارتقاهای قابل‌توجه، بسیار ارزان‌تر از آیفون 8 با قیمت ۴۴۹ دلار خواهد بود. برای اطمینان از عرضه کافی دستگاه در زمان معرفی آن، Kuo پیش‌بینی کرده است که شرکت‌های Career Technologies و Murata Manufacturing، تا شروع سال بعد، اپل را با تجهیزات آنتن خود تامین خواهند کرد.

آیفون Xr

ضمنا شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل در کنار آیفون SE2، احتمالا از یک سری آی‌پد پرو ارتقایافته نیز رونمایی خواهد کرد. براساس شایعات موجود، این آی‌پدها مجهز به یک پردازنده بهبودیافته A13 بایونیک (به نام A13X بایونیک) و یک رم حداقل ۶ گیگابایتی خواهند بود. افزایش سایز نمایشگر دستگاه‌ها، غیرمحتمل است، اما پنل پشت آنها احتمالا شاهد ارتقاهای مهمی خواهد بود. به‌ویژه اینکه، انتظار می‌رود اپل از یک ست‌آپ دوربین سه‌گانه کاملا جدید، که بسیار شبیه به نمونه به‌کار رفته در آیفون 11 پرو، اما با کارکرد کاملا متفاوت، خواهد بود، بر روی آنها استفاده نماید. تفاوت کارکردشان هم ظاهرا به علت وجود یک سنسور عمقی سه بعدی برای پشتیبانی از محتواهای بهبودیافته واقعیت افزوده خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که آیفون اس ای ۲ می تواند به موفقیت آیفون Xr و آیفون ۱۱ برسد؟

نوشته آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2) طراحی آنتن تقویت شده خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.