وقتی وزیر ارتباطات به دنیای مارول وارد می شود!
1 min read

وقتی وزیر ارتباطات به دنیای مارول وارد می شود!

بحث سرویس های ارزش افزوده این روزها خیلی داغ است و وزیر ارتباطات نشان می دهد که به دنبال حذف این سرویس هایی‌ست که هزینه بسیار بزرگی را از کاربران به یغما برده است. دیروز اما محمدجوادآذری جهرمی در جهت تلاش برای همزادپنداری با نسل جوان سابقه استفاده ترندهای فیلم‌ یا سریال‌های پرطرفدار را داشت و پیش از این جان‌اسنو هم شده بود، حالا به دنیای مارول رفته است. او می خواهد بشکن بزند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره وقتی وزیر ارتباطات به دنیای مارول وارد می شود، صحبت کنیم.

وزیر ارتباطات تانوس

همانطور که می بینید، وزیر ارتباطات در جدیدترین توییتش می گوید:

وضعیت این روزهای من، بشکن رو بزنم؟ ⁧#حق‌الناس ⁩#پایان_وس

این در حالی است که یک ماه پیش ایشان وعده داده بودند که سرویس های ارزش افزوده به کلی تعطیل خواهند شد و سه روز پیش دیدیم که تایید دو مرحله ای عضویت در سرویس های ارزش افزوده برداشته خواهد شد! این دو موضوع کاملا در تناقص با یکدیگرند به خصوص که وزیر ارتباطات خواسته بود مبلغی که از جیب کاربران در این سرویس های ارزش افزوده هزینه شده اعلام شود اما در ترنجی خواندیم که حسین فلاح جوشقانی در خصوص تاخیر اپراتورهای تلفن همراه در ارسال پیامک اطلاع‌رسانی «میزان پولی که هر کاربر در سه‌ سال گذشته به خدمات ارزش افزوده پرداخت کرده است» گفت:

«اطلاعات مربوط به هزینه سرویس‌ های ارزش افزوده مشترکان در اپراتورها آرشیو شده بود که در حال بازیابی است تا برای مشترکان ارسال شود. اما پیرو شکایتی که شرکت‌های ارزش افزوده به دادستانی کل کشور ارائه داده‌اند؛ معاون دادستان کل از اپراتورها خواسته تا این پیامک را ارسال نکنند.»

حالا و پس از این تناقص ها فکر می کنید محمدجواد آذری جهرمی بتواند در قاموس مارول درآید؟!

نوشته وقتی وزیر ارتباطات به دنیای مارول وارد می شود! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.