گلکسی اس ۱۱ شاید یک ماه زودتر معرفی شود
1 min read

گلکسی اس ۱۱ شاید یک ماه زودتر معرفی شود

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۲۹ بهمن و زودتر از موعد خواهد بود. از آنجایی که مراحل توسعه سخت افزار گلکسی اس ۱۱ سامسونگ آغاز شده، بنابراین به نظر می رسد که این محصول زودتر از زمان مقرر عرضه می شود. برخی شایعات می گویند که گلکسی اس ۱۱ شاید یک ماه زودتر معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

شرکت سامسونگ در نظر دارد تا جهت پیشی گرفتن از رقبای خود، گوشی گلکسی اس ۱۱ را هر چه سریع تر روانه بازار کند. طبق گزارش های منتشر شده، این شرکت مراحل توسعه سخت افزار را آغاز کرده و یک گام به عرضه سریع تر S11 نزدیک شده است.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی گلکسی S11 بهمن ۹۸ در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. این محصول احتمالا به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده و از رابط کاربری One UI 2.1 استفاده می کند. متاسفانه هنوز معلوم نیست که بروزرسانی جدید One UI برای سری گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 عرضه خواهد شد یا خیر.

به گزارش Sammobile، مراحل توسعه سخت افزار برای محصولی با شماره مدل SM-G986B آغاز شده است . این شماره مدل احتمالا متعلق به گلکسی S11 بوده که بین گوشی های گلکسی S11e (با شماره مدل SM-G981) و گلکسی S11 پلاس (با شماره مدل SM-G988) قرار داشته و قرار است که با یک مودم 5G روانه بازار شود. نسخه های مختلف S11 در حال حاضر قادر به پشتیبانی از شبکه 4G نیستند. اما انتظار می رود که در اوایل سال میلادی، شاهد عرضه نسخه های 4G نیز باشیم.

گلکسی اس 11 سامسونگ نسبت به مدل های قبلی دارای نمایشگر بلندتر و حاشیه های باریک تر است. گوشی های سامسونگ دیرتر از سایر رقبای خود به قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر مجهز شدند. با این حال گزارش های اخیر نشان می دهند که پرچمدار جدید، از سیستم دوربین کاملا متفاوت و قوی بهره می برد

شرکت سامسونگ همچنین در تلاش است تا ناحیه اختصاص یافته به حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش را در محصولات خود افزایش دهد؛ با این حال هنوز مشخص نیست که این تغییرات دقیقا در کدام مدل ها صورت می گیرند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عرضه زودهنگام گلکسی اس ۱۱ به این شرکت کمک می کند؟

نوشته گلکسی اس ۱۱ شاید یک ماه زودتر معرفی شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.