ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با اسنپدراگون ۶۶۵ و پشتیبانی از NFC معرفی خواهد شد

ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) شیائومی یک گوشی میان رده از این شرکت چینی است به صورت مشخص می توان گفت یک چیز کوچک را کم دارد و آن NFC است. خبر خوب اینکه به نظر می‌رسد شیائومی یک نسخه دیگر به نام ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با NFC عرضه می‌کند. در حقیقت ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با اسنپدراگون ۶۶۵ و پشتیبانی از NFC معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ردمی Note 8T صحبت کنیم.

ردمی نوت ۸ تی

ردمی نوت ۸ تی

اخیرا تصاویری از گوشی ردمی نوت 8T منتشر شده است که برچسب نصب شده بر روی صفحه نمایش آن خبر از وجود قابلیت NFC می‌دهد. همچنین این برچسب نشان می‌دهد ردمی نوت ۸ تی به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با شیشه محافظ Gorilla Glass 5، چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام و یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان وجود دوربین پشتی چهار تایی را برشمرد که یکی از آنها 48 مگاپیکسلی است. سه دوربین دیگر متشکل از ماکرو، الترا واید و حسگر سنجش عمق میدان هستند.

همچنین تصویری از جعبه گوشی و محتویات داخل آن منتشر شده است که وجود یک قابل و یک شارژ ۱۸ واتی را تایید می‌کند. جالب اینکه شارژر موجود در تصویر از نوع اروپایی است و به نظر نمی‌رسد ردمی نوت 8T صرفا مخصوص بازارهای آسیایی باشد. به گفته منبع این تصاویر، مدل 64 گیگابایتی ردمی نوت 8 تی با 4 گیگابایت حافظه رم، 199 یورو قیمت خواهد داشت.

نظر شما درباره ردمی نوت ۸ تی احتمالی چیست؟

نوشته ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با اسنپدراگون ۶۶۵ و پشتیبانی از NFC معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.