مشخصات چری تیگو ۸ توسط مدیران خودرو اعلام شد

طبق جدیدترین اخبار مدیران خودرو در تدارک رونمایی از چری تیگو ۸ است و کاتالوگ مشخصات فنی آن را نیز آماده کرده است. به این ترتیب مشخصات چری تیگو ۸ توسط مدیران خودرو ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات چری تیگو ۸

مشخصات چری تیگو ۸

بر اساس تصویر کاتالوگ اولیه، مشخص است که چری تیگو ۸ با ویژگی های متفاوتی نسبت به بازار جهانی در ایران عرضه خواهد شد. تیگو ۸ قرار است تا با پیشرانه دو لیتری توربو ۱۷۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر در مدیران خودرو مونتاژ شود و جعبه دنده CVT نیز برای انتقال قدرت به چرخ های جلو بر روی آن نصب گردد. در کاتالوگ چری تیگو ۸ ذکر شده که جعبه دنده اتوماتیک CVT این خودرو مانند آریزو ۶ قابلیت تعویض دنده ۹ سرعته را به صورت مصنوعی دارد.

نصب پیشرانه دو لیتری توربو با قابلیت های ذکر شده تا به امروز برای تیگو ۸ مرسوم نبوده و کمپانی چری در زمان رونمایی از این کراس اوور لوکس چینی، پیشرانه های ۱٫۵ لیتری و ۱٫۶ لیتری توربو را با حداکثر قدرت ۲۱۸ اسب بخار معرفی نموده بود. اما گویا به خاطر مشکلات تامین سوخت با کیفیت و از سویی مسئله استهلاک، مدیران خودرو و چری ترجیح داده اند تا از پیشرانه دو لیتری توربو با قدرت محدود شده در تیگو ۸ استفاده نمایند.

چری تیگو ۸ در تهران در حال تست است

مشخصات چری تیگو ۸ در ایران

چری تیگو ۸ بازار ایران بر اساس اطلاعات به دست آمده به امکانات زیر مجهز خواهد بود:

فرمان کمکی برقی
سقف پانورامیک
رینگ آلیاژی تراش خورده
سه ردیف صندلی و ۷ نفره
تریم داخلی چرم
گرمکن صندلی های جلو
صندلی راننده برقی و ۶ حالته
دوربین ۳۶۰ درجه
درب صندوق برقی
استارت دکمه ای
سنسور پارک جلو و عقب
سیستم کنترل پایداری و هرزگردی
کنترل شروع حرکت در سربالایی
شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای
سنسور نور
چرخش و تنظیم خودکار زاویه نور چراغ های جلو
نمایشگر لمسی ۱۰٫۲ اینچی
قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه
صفحه اطلاعات خودرو دیجیتال
کامپیوتر سفر
ترمز پارک برقی
اتوهلد
سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه
دریچه تهویه ردیف عقب
کروز کنترل
سنسور دما و باد لاستیک آنلاین
تنظیم حالت رانندگی
و…

گالری تصاویر چری تیگو ۸ مدیران خودرو

چری تیگو ۸

با توجه به تصاویر موجود، احتمال آن زیاد است که در آینده نزدیک شرکت مدیران خودرو چری تیگو ۸ را به صورت رسمی رونمایی نماید. آن طور که مشخص است، نمونه اولیه و قبل از فیس لیفت این کراس اوور چینی به بازار ایران می آید و قرار است تا با ویژگی های متفاوتی نسبت به بازار جهانی در ایران عرضه شود. هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که امکاناتی مانند رادار نقطه کور، رادار خطی، سنسور باران، سیستم پیشگیری از تصادف و برخی جزئیات دیگر در تیگو ۸ مدیران خودرو نصب خواهد شد یا خیر؟

نظر شما درباره چری تیگو ۸ احتمالی چیست؟

نوشته مشخصات چری تیگو ۸ توسط مدیران خودرو اعلام شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.