گوشی تاشو موتورولا ریزر را ببینید

می دانیم که ایده موتورولا برای گوشی تاشو یک ایده نوستالژی‌بازی و بازگرداندن خانواده گوشی های تاشو دوست داشتنی خانواده Razr است. می دانیم که موتورولا ریزر ۲۰۱۰ تاریخ ۲۲ آبان معرفی خواهد شد و منطقی است که از حالا یعنی تقریبا ۲ هفته مانده به معرفی شایعات جالب‌تری درباره آن بخوانیم. اگر به این گوشی تاشو علاقه‌مندید در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گوشی تاشو موتورولا ریزر را ببینید.

گوشی تاشو موتورولا ریزر

گوشی تاشو موتورولا ریزر

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، تا حدود زیادی طراحی کلی موتورولا ریزر ۲۰۱۹ یا گوشی تاشو موتورولا مشخص است. همانطور که می بینید طراحی بر پایه همان طرح اصلی خانواده گوشی های تاشو ریزر است. موتورولا حتما از آن زائده پایین دستگاه که در طراحی اولیه بود به خوبی استفاده کرده تا موارد مورد نیاز را آن جا جای بدهد.

روی پشت درب بالای دستگاه یک نمایشگر دوم و یک دوربین مشاهده می کنیم. متاسفانه نمای نمایشگر کاملا مشخص نیست که ببینیم دوربین سلفی به چه صورت خواهد بود اما نهایتا شاید یک دوربین سلفی به صورت زائده درون نمایشگری قرار بگیرد چون با دیده شدن حسگر اثرانگشت روی نیمه پایینی پشت دستگاه، حضور سیستم تشخیص چهره سه بعدی و موارد بیشتر منتفی است.

این هم نمای در حالت باز و بسته موتورولا ریزر یا Motorola Razr است. همانطور که مشخص است، ضخامت دستگاه در حد خوبی مدیریت شده و برآمدگی دوربین آنقدر زیاد نیست. دکمه های تنظیم صدا و قفل نیز روی لبه راست نیمه بالایی دستگاه قرار دارد.

اینکه نمایشگر پیوسته است یا نه نیز هنوز مشخص نیست اما می دانیم که احتمالا این ایده موتورولا شبیه به ایده مایکروسافت نخواهد بود.

موتورولا ریزر

موتورولا ریزر

درباره طراحی لولا تا حدودی می توان از تصویر بالا و دیگر تصاویر اطلاعاتی کسب کرد. این طراحی شبیه به آن چیزی است که در گلکسی فولد دیدیم. به هر حال مکانیسم موتورولا نیز برای گوشی تاشو، تاشدن نمایشگر به داخل است.

نظر شما درباره طراحی موتورولا ریزر چیست؟

نوشته گوشی تاشو موتورولا ریزر را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.