شیائومی می سی سی ۹ پرو با باتری ۵۲۶۰ میلی آمپری و شارژر ۳۰ واتی عرضه خواهد شد
1 min read

شیائومی می سی سی ۹ پرو با باتری ۵۲۶۰ میلی آمپری و شارژر ۳۰ واتی عرضه خواهد شد

شیائومی ۱۴ آبان ۹۸ گوشی جدید Mi CC9 Pro را با دوربین‌های پنج گانه رونمایی کند. شیائومی تا اینجای کار تعدادی از ویژگی‌های گوشی آینده خود را تأیید کرده است و امروز نیز جزئیاتی در خصوص باتری دستگاه را فاش کرد. گفته می شود که شیائومی می سی سی ۹ پرو با باتری ۵۲۶۰ میلی آمپری و شارژر ۳۰ واتی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی می سی سی ۹ پرو

شیائومی با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی چینی Weibo تأیید کرد که می سی‌سی ۹ پرو دارای یک باتری ۵۲۶۰ میلی آمپرساعتی می‌باشد. این گوشی از یک شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می‌کند که می‌تواند 58 درصد از باتری دستگاه را از صفر درصد به مدت 30 دقیقه شارژ کند. برای شارژ کامل باتری این شارژر به 35 دقیقه دیگر (در مجموع 65 دقیقه) زمان نیاز دارد.

در پستی دیگر، شیائومی تصویری به اشتراک گذاشته است که لبه‌های خمیده صفحه نمایش Mi CC9 Pro را با ناچی به شکل قطره آب در بالای آن نشان می‌دهد. شیائومی گفته است که این دستگاه از ضخامت متوسطی برخوردار است و طراحی آن به گونه‌ای است که در دست گرفتن آن آسان و راحت است و حس خوبی به کاربر می‌دهد.

و در نهایت در سومین پست شیائومی گوشه‌ای از نمایشگر هایپربولیک Mi CC9 Pro را نشان داده که از هر چهار طرف خمیده است.

شیائومی Mi CC9 Pro دارای یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است و به‌طرز جالبی با این دوربین خیره‌کننده در رده محصولات پرچمدار به حساب نمی‌آید. گفته شده است که شیائومی از چیپست اسنپدراگون 730G در این دستگاه استفاده خواهد کرد.

در کنار دوربین 108 مگاپیکسلی یک دوربین 12 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو، یک دوربین 20 مگاپیکسلی فوق عریض و در نهایت یک دوربین مخصوص عکاسی ماکرو قرار خواهد گرفت. Xiaomi CC9 Pro قرار است که در رنگ‌های سبز و سفید شفقی به بازار ارائه شود. تنها 5 روز به زمان معرفی این دستگاه باقیمانده است.

نمونه دوربین پنج گانه شیائومی می سی سی ۹ پرو (Mi CC9 Pro) را ببینید

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می سی سی ۹ پرو هستید؟

نوشته شیائومی می سی سی ۹ پرو با باتری ۵۲۶۰ میلی آمپری و شارژر ۳۰ واتی عرضه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.