گوشی تاشو موتورولا ریزر (Razr) را در تصاویر بیشتر ببینید

دیشب بود که در ترنجی گوشی تاشو موتورولا ریزر را دیدیم. امشب اما تصاویر بیشتری لو رفته که می تواند خیلی جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم گوشی تاشو موتورولا ریزر (Razr) را در تصاویر بیشتر ببینید.

گوشی تاشو موتورولا ریزر

گوشی تاشو موتورولا ریزر

تصاویر ابتدایی عملکرد مکانیزم تاشو گوشی Razr را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، صفحه نمایش گوشی Razr در حالت عمودی تا می‌شود. صفحه نمایش دوم گوشی تاشو موتورولا Razr مانند نسخه قدیمی Razr V3، تاریخ و اعلان‌ها را به نمایش می‌گذارد، همچنین یک دوربین به منظور ثبت تصاویر سلفی بر روی آن در نظر گرفته شده است که در حالت باز شده نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند.

در تصاویر نهایی شاهد گوشی Razr در حالت باز شده هستیم. صفحه نمایش این گوشی به شکل عمودی تا می‌شود و در مجموع یک صفحه نمایش 6.2 اینچی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین سلفی و بلندگو مکالمه این گوشی تاشو با استفاده از یک بریدگی ناچ عریض در قسمت بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است؛ همچنین در حاشیه ضخیم پایینی این گوشی یک سنسور اثر انگشت در نظر گرفته شده است.

گوشی تاشو موتورولا ریزر

گوشی تاشو موتورولا ریزر

تمام گوشی‌های تاشو موجود در بازار به مکانیزم تاشو افقی مجهز شده اند و از یک گوشی هوشمند به تبلت تبدیل می‌شوند؛ در واقع موتورولا Razr اولین گوشی تاشویی است که با مکانیزم تاشو عمودی عرضه می‌شود و هدف اصلی آن کاهش ابعاد گوشی تاشو و حمل آسان آن است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ هم به دنبال ساخت گوشی هوشمندی با مکانیزم تاشو عمودی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی تاشو موتورولا Razr تاریخ ۲۲ آبان به طور رسمی معرفی خواهد شد. تا این لحظه هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی و قیمت این محصول منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید موتورولا ریزر دستگاه جذابی است؟

نوشته گوشی تاشو موتورولا ریزر (Razr) را در تصاویر بیشتر ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.