کوییک آر (Quick R) پارس خودرو همان کوییک کراس است
1 min read

کوییک آر (Quick R) پارس خودرو همان کوییک کراس است

در شرایط فروش نقدی قسطی سایپا یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸ نام سه خودرو جدید از سایپا را دیدیم که این شرکت هیچ اطلاعیه رسمی درباره آن ها منتشر نکرده و همه چیز در حد شنیده هاست. یکی از این خودرها کوییک آر (Quick R) است که برای خیلی از کاربران علامت سوال است. با توجه به تصویر رسمی که سایپا از آن منتشر کرده و کوییک کراس که قبلا در ترنجی دیده بودیم مشخص می شود که کوییک آر (Quick R) پارس خودرو همان کوییک کراس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

کوییک آر (Quick R) یا کوییک کراس

کوییک کراس

طبق شنیده ها و البته اطلاعات جدید تولید کوییک اتوماتیک شرکت سایپا به پارس خودرو محول شود. به نظر می رسد که مقداری تغییر در ظاهر کوئیک کراس را هم شاهدیم. این خودرو با نام کوییک آر (Quick R) در بازار به فروش خواهد رسید.

براساس توافقات به عمل آمده قرار است تولید کوئیک اتوماتیک شرکت سایپا به پارس خودرو محول شود. در حال حاضر تولید این خودرو در مرحله مقدماتی است و احتمالا ۳ تا ۴ ماه آینده رسماً تولید این محصول با نام کوییک آر در پارس خودرو آغاز خواهد شد. فعلا سایپا این خودرو را در پیش فروش امروز (۱۲ آبان) قرار داده است.

هنوز اطلاعات چندانی از جزئیات این محصول منتشر نشده اما به نظر می‌رسد با اعمال تغییرات ظاهری در این خودرو با استقبال مثبت خریداران روبه رو شود.

نظر شما درباره کوییک آر پارس خودرو چیست؟

نوشته کوییک آر (Quick R) پارس خودرو همان کوییک کراس است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.