هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ (P Smart 2020) را ببینید
1 min read

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ (P Smart 2020) را ببینید

یکی از گوشی های محبوب هواوی را می توان سری P Smart آن دانست. امروز درباره نسل جدید آن اطلاعتی منتشر شده و شمایل این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد. این رندرهای مربوط به گوشی هوشمند AQM-AL00 / TL00 هستند که ماه گذشته توانست تاییدیه سازمان TENAA را دریافت نماید. هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ ظاهرا یک نمونه تغییرنام یافته از آنر ۲۰ لایت است که به‌تازگی در چین معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ (P Smart 2020) را ببینید.

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰

رندرهای منتشر شده از هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ نشان می‌دهد که این تلفن همراه در رنگ‌های سبز و آبی-سفید عرضه می‌شوند. با این حال در لیست TENAA به نسخه مشکی رنگ این گوشی هوشمند نیز اشاره شده بود.

در بخش جلویی P Smart 2020 می‌توانیم یک ناچ قطره‌ای را مشاهده کنیم. در لبه سمت بالا جک صوتی 3.5 میلی‌متری قرار گرفته است. بخش پشتی این گوشی نیز میزبانی یک دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی و یک فلاش LED را برعهده دارد. در این قسمت هیچ اسکنر اثر انگشتی مشاهده نمی‌شود، بنابراین هم‌چون آنر 20 لایت در نمایشگر OLED هواوی پی اسمارت 2020 نیز شاهد استفاده از یک اسکنر اثرانگشت ادغام شده هستیم.

طبق اطلاعات درز پیدا کرده توسط TENAA، محصول آینده هواوی در ابعاد 157.4 در 73.2 در 7.75 میلی‌متر ساخته می‌شود و 163 گرم وزن دارد. صفحه نمایش 6.3 اینچی این گوشی از نوع OLED بوده و وضوح تصویر آن FHD+ است. نسبت تصویر در این نمایشگر ۲۰ به ۹ اعلام شده است.

هواوی

هواوی

سیستم عامل موجود در این گوشی هوشمند اندروید ۹ است که از آخرین نسخه EMUI 9 استفاده می‌کند. پردازنده 8 هسته‌ای این گوشی هوشمند 2.2 گیگاهرتز سرعت دارد و احتمالا چیپست کایرین 710F خواهد بود. هواوی پی اسمارت 2020 از 6 یا 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند و حافظه داخلی آن 64 یا 128 گیگابایت است. هم‌چنین امکان استفاده از کارت حافظه نیز وجود دارد.

دوربین سه گانه موجود روی این گوشی از سه سنسور 48، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی پی اسمارت 2020 نیز 16 مگاپیکسل وضوح دارد. نیرودهنده این مجموعه سخت‌افزاری یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژر 10 واتی استفاده می‌کند.

سال گذشته هواوی پی اسمارت 2019 مشخصات کاملا مشابه با آنر ۱۰ لایت داشت. از این رو گفته می‌شود امسال نیز هواوی P Smart 2020 همان آنر 20 لایت است که در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. احتمالا این گوشی هوشمند تا پایان ماه جاری میلادی به صورت رسمی معرفی می‌شود.

منتظر هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ هستید؟ طراحی آن برای شما جذاب است؟

نوشته هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ (P Smart 2020) را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.