گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) با دوربین چهارگانه L شکل و جک ۳.۵ میلی متری صدا ارایه خواهد شد

هفته گذشته بود که مشخصات گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) لو رفت. درباره طراحی آن اما اطلاعات زیادی نداشتیم تا به امروز که مشخص شده گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) با دوربین چهارگانه L شکل و جک ۳.۵ میلی متری صدا ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۵۱

گلکسی ای ۵۱

سامسونگ گلکسی A51 احتمالا اوایل سال آینده میلادی معرفی می شود. بر اساس تصاویر جدید، این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی چهارگانه با طراحی L شکل است.

سامسونگ در سال جاری میلادی تغییرات زیادی در محصولات سری گلکسی A خود ایجاد کرد. در حالی که تا به امروز تعداد زیادی گوشی سری گلکسی A وارد بازار شده، این شرکت کره ای قصد دارد در آینده یک دستگاه دیگر به این خانواده اضافه کند. به تازگی تصاویری از فریم گلکسی A51 منتشر شده که اطلاعات جدیدی از آن لو رفته است.

بر اساس شایعات گذشته، این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی چهارگانه است. این دوربین شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود. این دستگاه برخلاف جدیدترین پرچمداران سامسونگ، گوشی های سری گلکسی نوت ۱۰ دارای جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود. این گوشی کره ای از پورت USB Type-C و دو سیمکارت به همراه مموری کارت (۳ اسلات) پشتیبانی می کند.

در گذشته مشخصات فنی این گوشی هوشمند توسط بنچمارک گیک بنچ لو رفته بود. این دستگاه برای تامین قدرت خود از پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده می کند و دارای 4 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 است. از سایر مشخصات این اسمارت فون می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می رود گلکسی A51 در سه ماهه اول ۲۰۲۰ معرفی شود.

منتظر گلکسی ای ۵۱ هستید؟ فکر می کنید این طراحی L شکل برای دوربین چهارگانه آن جالب توجه باشد؟

نوشته گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) با دوربین چهارگانه L شکل و جک ۳.۵ میلی متری صدا ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.