کراس اوورهای برند SWM به ایران خواهند آمد؟ برای شروع SWM G01
1 min read

کراس اوورهای برند SWM به ایران خواهند آمد؟ برای شروع SWM G01

به تازگی اخبار غیر رسمی منتشر شده است که یک شرکت خودروساز خصوصی داخلی موفق به عقد قرارداد با کمپانی SWM شده و قرار است تا بزودی کراس اوورهای این نشان چینی-ایتالیایی را به بازار ایران بیاورد. گفته می شود که احتمالا کراس اوورهای برند SWM به ایران خواهند آمد و برای شروع با SWM G01 آغاز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

کراس اوور SWM G01

کراس اوور SWM G01

برند SWM به عنوان یکی از موتورسیکلت سازان ایتالیایی شناخته می شود و حال با سرمایه گذاری چینی ها و همکاری برلیانس پا به بازار تولید خودروهای کراس اوور گذاشته است. SWM در ایتالیا مخفف Sironi Vergani-Vimercate Milano است که با ترکیب دو V به W تبدیل شده است. اما وقتی بحث مشارکت چینی به میان می آید و تولید کراس اوور هدف گرفته می شود، SWM مخفف Speedy Working Motors خواهد بود.

اما به تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام یکی از نمایندگی های شرکت «سیف خودرو» عنوان شده که این شرکت موفق به عقد قرارداد با SWM شده و گویا قرار است تا G01 به عنوان اولین کراس اوور و شاسی بلند این خودروساز چینی-انگلیسی به بازار ایران بیاید. SWM G01 در جایگاه یک کراس اوور متوسط قرار می گیرد و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز است. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی این خودرو می رسد.

کراس اوور SWM G01

کراس اوور SWM G01

کراس اوور SWM G01 به تازگی در نسخه F که ظاهری اسپرت تر دارد نیز معرفی شده است. این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، گرمکن و سردکن صندلی‌ های جلو، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، چرخش چراغ در پیچ ها، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، شارژ بی سیم تلفن همراه، نمایشگر لمسی و… مجهز است.

حال باید ببینیم که چه زمانی شرکت سیف خودرو، این خبر را به صورت رسمی اعلام می کند و آیا می تواند با وجود تحریم ها، قطعات CKD و SKD این کراس اوور SWM را برای مونتاژ به ایران بیاورد یا خیر؟

نظر شما درباره کراس اوور SWM G01 چیست؟

نوشته کراس اوورهای برند SWM به ایران خواهند آمد؟ برای شروع SWM G01 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.