دوربین گلکسی اس ۱۱ به نسل دوم دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت مجهز می شود
1 min read

دوربین گلکسی اس ۱۱ به نسل دوم دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت مجهز می شود

طبق جدیدترین شایعات دوربین گلکسی اس ۱۱ سامسونگ به دومین نسل حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL مجهز خواهد بود و این سنسور متفاوت از دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی سی سی ۹ پرو است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۱

حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ

صحبت‌ها در مورد گوشی گلکسی اس ۱۱ سامسونگ خیلی زود آغاز شد. در تازه‌ترین آن‌ها ما شنیده بودیم که این دیوایس از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX که با همکاری دو شرکت سامسونگ و شیائومی تولید شده و زوم 5 برابری پریسکوپی را ارائه می‌کند، استفاده خواهد کرد. این همان سنسوری است که شاهد حضور آن در گوشی شیائومی سی سی 9 پرو خواهیم بود که امروز معرفی می‌شود. اما بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یک افشاگر معتمد که آن را با حساب کاربری Iceuniverse می‌شناسیم، گلکسی اس 11 سامسونگ قرار است به دومین نسل این دوربین مجهز شود که به مراتب متفاوت از نسل نخست خود خواهد بود.

مشخص نیست این سنسور جدید چه خواهد بود. آیا تغییراتی در ماتریس یا پردازش آن اتفاق خواهد افتاد یا آنکه از یک لنز با جذب نور بیشتر در آن استفاده می‌شود؟ در هر صورت، اولین نسل سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL وعده‌ی تقسیم 4 به 1 پیکسل‌ها و خروجی عکس‌های 27 مگاپیکسلی با ثبت مقدار زیادی از جزئیات را به لطف اندازه‌ی بزرگی که دارد (حداقل در بین سنسورهای گوشی‌های هوشمند) می‌دهد.

دوربین گلکسی اس ۱۱ فناوری ISOCELL Motion را خواهد داشت

هم اکنون انتظار می‌رود پرچمدار آینده‌ی سری گلکسی اس سامسونگ به تراشه‌ی اگزینوس 9830 یا اسنپدراگون 865 کوالکام و یک رم LPDDR5 مجهز باشد.

نظر شما چیست؟ دوربین های رزولوشن بالا به پرچمداران شرکت هایی مانند سامسونگ و اپل خواهد آمد؟

نوشته دوربین گلکسی اس ۱۱ به نسل دوم دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت مجهز می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.