طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت ترکیبی از گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۹ پلاس است

شاید برای خیلی از کاربران مانند خود من سوال باشد که طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت قرار است به چه شکل باشد؟ خب، با توجه به شماتیکی که امروز لو رفته متوجه می شویم که طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت ترکیبی از گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۹ پلاس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت

طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت

حق اختراع جدیدی از سوی سامسونگ در دفتر ثبت حق مالکیت معنوی ایالات متحده منتشر شده که می‌تواند نشان دهد طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت به چه شکل خواهد بود. با قضاوت بر تمام شایعات و گزارش‌هایی از منابع داخلی، ما می‌توانیم بگوییم که سامسونگ در حال کار روی نسخه‌ی Lite گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس و گلکسی نوت خود است و گلکسی اس ۱۰ لایت می‌تواند نخستین محصول از خانواده لایت باشد که وارد بازار می‌شود.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، انتظار می‌رود از نظر مشخصات فنی این گوشی مشابه گلکسی ای ۹۱ باشد و از نظر طراحی نیز چیزی شبیه به دو گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۹ پلاس را ارائه دهد.

این حق اختراع دستگاهی شبیه به گلکسی اس ۱۰ پلاس از سمت جلو با دو دوربین درون حفره در سمت چپ نمایشگر را نشان می‌دهد. در پشت، دوربین دوگانه‌ای با سنسورهای عمودی در زیر یکدیگر به چشم می‌خورد که یک فلاش LED نیز درست در سمت راست آن‌ها حضور دارد. بنابراین، قاب پشتی این گوشی نیز شبیه به گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ خواهد بود. در واقع این دیوایس شباهت زیادی با نسخه‌ی اولیه‌ی گلکسی اس ۸ دارد که سامسونگ در سال 2017 آن را آزمود؛ هرچند در آن نمونه اولیه، فلاش LED و سنسور ضربان قلب در زیر سنسورهای دوربین قرار داشتند.

مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت مشخص شد

متاسفانه ما نمی‌توانیم به طور قطع تایید کنیم که این پتنت می‌تواند طراحی گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت را افشا کند، این فقط یک گمانه‌زنی است. ما فقط مواردی که از این گوشی شنیده‌ایم را در این پتنت یافتیم و به همین خاطر است که تصور می‌کنیم مربوط به Galaxy S10 Lite خواهد بود. در سمتی دیگر، برخی کارشناسان حوزه فناوری ادعا می‌کنند که این گوشی از نظر ظاهری شبیه به دو نسخه‌ی معمولی و پلاس خانواده اس ۱۰ خواهد بود و فقط در مشخصات فنی با آن‌ها متفاوت است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای گلکسی اس ۱۰ لایت بتواند جذاب باشد؟ مشخصا متوجه نبود جک ۳.۵ میلی متری صدا هم شده اید!

نوشته طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت ترکیبی از گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۹ پلاس است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.