شاسی بلند مفهومی کیا فوتورون (Kia Futuron) را ببینید: آینده کیا

«کیا» به تازگی در نمایشگاه CIIE شانگهای خودروی مفهومی جدیدی با نام فوتورون یا Futuron را معرفی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شاسی بلند مفهومی کیا فوتورون را ببینید خودرویی از آینده کیا با طراحی فوق العاده!

شاسی بلند مفهومی کیا فوتورون

طرح مفهومی شاسی بلند کیا فوتورون

همان طور که از نام و ظاهر خودرو پیدا است، کیا فوتورون پیش نمایشی از خودروهای الکتریکی آینده این شرکت کره ای است. فیوتران یک خودروی تمام الکتریکی است که به عنوان شاسی بلند اسپرت شناخته می شود. همچنین، این خودرو از سیستم تمام چرخ محرک بهره خواهد برد.

کیا اطلاعات فنی خودرو را تاکنون منتشر نکرده است. کیا فوتورون دارای ۴۸۵۰ میلی متر طول، فاصله طولی بین محورهای ۳۰۰۰ میلی متری و ۱۵۵۰ میلی متر ارتفاع است. جلوپنجره مخصوص کیا در فوتورون آن قدر عریض طراحی شده که چراغ ها به صورت یکپارچه قرار می گیرند. همانند خودروی مفهومی Imagine by Kia که در ژنو رونمایی شد، فیوتران نیز بیانگر طراحی خودروهای الکتریکی پاک کیا در آینده است.

فوتورون

فوتورون

قسمت عقب خودرو که ظاهری همانند الماس دارد، از خودروهای فضایی UFO الهام گرفته شده است. سنسورهای لیدار قرارگرفته روی قسمت عقب، فناوری خودران مرحله ۴ را برای کیا فوتورون فراهم می آورد. کابین خودرو نیز همانند بدنه، طراحی خارق العاده ای دارد.

فوتورون

فوتورون

صندلی های مخصوص فوتورون در حالتی که سیستم رانندگی خودران فعال شود، در حالت شیب دار قرار می گیرد تا راننده استراحت کند. به گفته کیا، در حالتی که صندلی ها خم می شوند، راحتی خودرو مشابه هواپیماهای مسافربری می شود. کیا فیوتران برای تولید در تیراژ بالا دارای ظاهری غیرقابل باور است اما پیش بینی می شود از طراحی این خودرو برای ساخت خودروهای آینده کیا الهام گرفته شود.

فوتورون

فوتورون

فوتورون

فوتورون

فوتورون

فوتورون

فوتورون

فوتورون

فوتورون

فوتورون

شما همچنین می توانید طرح مفهومی کیا فوتورون را در ویدیو زیر ببینید:

نظر شما چیست؟ فوتورون را می پسندید؟

نوشته شاسی بلند مفهومی کیا فوتورون (Kia Futuron) را ببینید: آینده کیا اولین بار در ترنجی پدیدار شد.