ویوو وی ۱۷ (Vivo V17 )‌ را با دوربین لوزی ببینید

ویوو اواخر تابستان امسال ویوو V17 پرو را معرفی کرد. از همان موقع، شایعاتی درباره مدل معمولی دستگاه می‌شنیدیم و حالا در تصاویر منتسب به ویوو وی ۱۷ (Vivo V17) می‌توانیم طراحی متفاوت آن را ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویوو وی ۱۷ (Vivo V17 )‌ را با دوربین لوزی ببینید.

ویوو وی ۱۷

ویوو وی ۱۷ پرو

برخلاف ویوو وی ۱۷ پرو که دارای دوربین سلفی دوگانه با مکانیسم پاپ آپ بود؛ به نظر می‌رسد اینجا یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی وجود داشته باشد. دستگاه چانه‌ای عریض دارد؛ اما حاشیه‌های طرفین و بالای صفحه نمایش، باریک‌تر است. همچنین تصاویر ویوو وی ۱۷ نشان می‌دهند که دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست تعبیه شده‌اند. لبه پایینی هم میزبان درگاه USB-C، میکروفون و اسپیکر است.

ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro) را با دوربین سلفی دوگانه ببینید

طراحی پنل عقب این گوشی هوشمند، بی‌شباهت به ویوو اس 5 نیست؛ اما فلاش LED در خارج از ساختار لوزی شکل قرار دارد. همچنین نوشته‌ای در آن به چشم می‌خورد که وجود دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را در ویوو وی ۱۷ تایید می‌کند. کمی پایین‌تر، نام برند و عبارت Camera & Music را می‌بینیم؛ این یعنی کمپانی ویوو علاقه‌مندان به عکاسی و موسیقی را برای محصول خود، نشان کرده است.

از دیگر مشخصات احتمالی ویوو وی ۱۷ باید به 8 گیگ رم، 128 گیگ حافظه داخلی و یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. ظاهرا این گوشی، بین مدل‌های Neo و Pro جای می‌گیرد و در همین ماه نوامبر، معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره ویوو وی ۱۷ احتمالی با دوربین لوزی شکل چیست؟

نوشته ویوو وی ۱۷ (Vivo V17 )‌ را با دوربین لوزی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.