لوازم جانبی موبایل که برای تاکسی های اینترنتی ضروری هستند
1 min read

لوازم جانبی موبایل که برای تاکسی های اینترنتی ضروری هستند

“از قدیم گفتن چیزی که عوض داره گله نداره!” این جمله ایست که یکی از راننده تاکسی های اینترنتی از آن استفاده می کرد تا خودش را قانع کند که شغل خطرناکی دارد و نمی تواند محتاطانه کار کند!

خطرات ناشی از صحبت گوشی با موبایل یا هر استفاده دیگری از موبایل، برای همه رانندگان پر رنگ است اما رانندگان تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی، بیشتر در معرض خطر هستند زیرا آن ها مدام از گوشی استفاده می کنند.

استفاده از موبایل برای افراد فعال در این حوزه، یک امر الزامیست. ممکن است رانندگان تاکسی های اینترنتی روزانه ده ها و شاید صدها بار از گوشی موبایلشان استفاده کنند و خطرات زمان رانندگی را با این کار افزایش بدهند. اما اکنون دیگر جای نگرانی نیست چون تا حد بسیار زیادی می توان این خطرات را کاهش داد!

در ادامه قصد داریم به سه راه حل کلی اشاره کنیم که تا حد زیادی از احتمالات خطرناک جلوگیری میکند و شرایط ایمنی را برای رانندگی فراهم می کند.

لیزر خوردن و افتادن موبایل زیر پدال ماشین، اتفاقی که عواقب وحشتناک دارد!

یکی از اتفاق های بدی که احتمال دارد زمان رانندگی رخ بدهد، افتادن گوشی زیر پدال ماشین است. شاید تابحال برای شما هم این اتفاق پیش آمده که حین رانندگی گوشی را روی پایتان یا صفحه کیلومتر ماشین قرار می دهید و ناگهان موبایل سر می خورد و به زیر پدال ها می افتد.

ارتباط برقرار کردن با مسافرین، یکی از مهم ترین کارهایی است که رانندگان تاکسی انجام می دهند و انجام این کار، ملزم به استفاده از گوشی است.

بهترین راه حل برای حل این مشکل، استفاده از هولدر گوشی است. خرید یک نگهدارنده موبایل که کیفیت بالایی داشته باشد، به شما کمک می کند تا در ایمن ترین حالت ممکن از موبایلتان استفاده کنید.

بهترین هولدر گوشی برای رانندگان تاکسی اینترنتی کدام است؟

نمونه های متنوعی از پایه نگهدارنده گوشی در بازار وجود دارد و هر کدام با قیمت و کیفیت های بسیار متفاوتی ارائه می شوند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هزینه زیاد، نشان دهنده کاربرد بالا نیست!

گاهی اوقات یک هولدر گوشی ارزان قیمت، دقیقا همان چیزی است که به نیاز شما پاسخ می دهد. در صورتی که یک پایه نگهدارنده گران قیمت، هیچ ارزش افزوده ای برای شما ندارد.

هولدر های موبایل به 4 دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • هولدر موبایل گیره ای
  • نگهدارنده گوشی مکنده ای
  • پایه نگهدارنده گوشی چسبی
  • هولدر مغناطیسی موبایل

افراد با توجه به نیازهایشان تصمیم می گیرند که از کدام هولدر گوشی استفاده کنند اما معمولا هولدر های گیره ای و هولدر های مغناطیسی به دلیل مقاومت بالا بهترین انتخاب برای رانندگان تاکسی هستند.

قابلیت چرخش 360 درجه نیز یکی از امکاناتی است که رانندگان تاکسی اینترنتی زمان خرید هولدر گوشی باید به آن توجه کنند. زیرا در صورتی که زاویه قرارگیری گوشی روی هولدر ثابت باشد، نور خورشید به صورت مستقیم روی گوشی می تابد و باعث داغ شدن و کاهش طول عمر باتری خواهد شد.

نیمی از در آمدتان را به پرداخت جریمه ماشین اختصاص ندهید!

یکی دیگر از کارهایی که رانندگان تاکسی های اینترنتی مجبور به انجامش هستند، صحبت کردن با مسافرین است. همان طور که اطلاع دارید صبحت کردن با موبایل پشت فرمان ماشین، یکی از کارهای ممنوع است که جریمه هم دارد!

استفاده از هندزفری بولوتوثی راه حل مشکلات این چنینی است. جدا از اینکه رانندگان تاکسی سعی می کنند تا مقدار زیادی از درآمدشان را صرف پرداخت جریمه نکنند، باید از این راه حل با هدف افزایش تمرکزشان استفاده کنند.

هندزفری های بلوتوثی در انواع مختلفی ارائه شده اند که هر یک ویژگی های خاصی دارند و برای شرایط متفاوتی مناسب هستند.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای رانندگان تاکسی کدام است؟

دو نکته مهم وجود دارد که زمان خرید هندزفری بی سیم باید به آن توجه کرد. اول اینکه هندزفری های تک گوشی (یک سری گوشی) دارند انتخاب بهتری برای راننده ها هستند. زیرا راننده همزمان می تواند به صدای اطراف توجه داشته باشد.

دومین نکته ای که برای خرید هدست بلوتوثی باید رعایت شود، توجه کردن به قدرت و میزان بازدهی باتری هدست می باشد. بهتر است هدستی انتخاب کنید که بتواند تا حداقل 12 ساعت آماده به کار باشد و تا 6 الی 8 ساعت نیازی به شارژ مجدد نداشته باشد.

جمع بندی کلی:

اولین وسیله مورد نیاز کار برای راننده تاکسی اینترنتی، گوشی است! به همان اندازه که درمورد احتیاط های زمان رانندگی دقت خرج می شود، باید برای سلامت گوشی موبایل وسواس داشته باشید.

معمولا بیشترین آسیبی که به گوشی وارد می شود مربوط به ضربه خوردن و در نهایت شکستن ال سی دی می باشد. بعد از اینکه تجهیزات مورد نظر مانند هدست بلوتوثی و پایه نگهدارنده را تهیه کردید، خرید قاب گوشی و محافظ صفحه نمایش را فراموش نکنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی یکی از مراکز معتبر فروش اینترنتی تجهیزات جانبی است. می توانید به صفحه خرید قاب گوشی فروشگاه جانبی مراجعه کنید و گارد مناسب گوشیتان را تهیه کنید.

البته برای خرید تجهیزات دیگر نظیر هدست بلوتوثی و هولدر موبایل هم می توانید به محصولات این فروشگاه سر بزنید. تنوع بالای محصولات، ضمانت اصالت کالا، تخفیف های ویژه و قیمت مناسب از ویژگی های مثبت فروشگاه اینترنتی جانبی است.

نوشته لوازم جانبی موبایل که برای تاکسی های اینترنتی ضروری هستند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.