آیا گلکسی دبلیو ۲۰ 5G همان نسخه 5G گلکسی فولد خواهد بود؟
1 min read

آیا گلکسی دبلیو ۲۰ 5G همان نسخه 5G گلکسی فولد خواهد بود؟

می دانیم که خانواده گلکسی دبلیو سری گوشی های تاشو سامسونگ هستند که در بازار چین عرضه می شوند. مدتی است که درباره عرضه گلکسی دبلیو ۲۰ 5G اخباری می شنویم. امروز اما اطلاعاتی منتشر شده که به ما می گوید شاید گلکسی دبلیو ۲۰ 5G همان نسخه 5G گلکسی فولد باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

سامسونگ خود را برای رونمایی از یک گوشی تاشو جدید در روز ۲۸ آبان در چین آماده می‌کند. شایعات پیشین به یک گوشی تاشو جدید به نام Galaxy W20 5G اشاره داشتند اما هفته گذشته مشخص شد در اصل صرفاً با نسخه 5G گوشی Galaxy Fold روبرو هستیم.

حالا تأییدیه رگلاتور چین یا همان TENAA تأیید می‌کند W20 5G همان Galaxy Fold اما با پشتیبانی از شبکه 5G است. ابعاد دبلیو ۲۰ 5G در حالت باز شده دقیقاً مشابه Galaxy Fold است. همچنین اطلاعات قرار گرفته بر روی وب سایت TENAA وجود یک صفحه نمایش دوم 4.6 اینچی را تأیید می‌کند.

البته ظرفیت باتری این گوشی ۴۱۳۵ میلی آمپر ساعت و قدری کمتر از باتری ۴۳۸۰ میلی آمپر گلکسی فولد است. با این حال احتمال دقیق نبودن اطلاعات TENAA وجود دارد.

سامسونگ در روز ۲۸ آبان با برگزاری یک مراسم از Galaxy W20 رونمایی خواهد کرد. البته باید منتظر ماند و دید این گوشی در انحصار China Telecom قرار می‌گیرد یا نه. با در نظر گرفتن فروش فوق سریع گلکسی فولد در چین، احتمالا گلکسی W20 5G هم خیلی زود ناموجود خواهد شد.

نظر شما چیست؟ من البته امیدوارم که یک فرم فکتور متفاوت از گوشی تاشو سامسونگ را ببینیم.

نوشته آیا گلکسی دبلیو ۲۰ 5G همان نسخه 5G گلکسی فولد خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.