طراحی سونی اکسپریا ۳ احتمالا یادآوری طراحی آرک (Arc) این شرکت باشد
1 min read

طراحی سونی اکسپریا ۳ احتمالا یادآوری طراحی آرک (Arc) این شرکت باشد

اکسپریا آرک و پس از آن اکسپریا تی (Xperia T) طراحی داشتند که قاب پشتی یک کمان به داخل را نشان می داد. این طراحی خاص سونی بود و اگر از ارگونومیک بودن یا نبودنش بگذریم، یکتا بود. سونی پس از ارایه اکسپریا زد و سپس اکسپریا ایکس و در نهایت اکسپریا ۱ این زبان طراحی را تغییر داد. شایعه امروز اما به ما می گوید که طراحی سونی اکسپریا ۳ احتمالا یادآوری طراحی آرک (Arc) این شرکت باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی سونی اکسپریا ۳

سونی

درست مانند ال جی موبایل، سونی موبایل نیز مقیاس تولیدات خود را در دریای بیکران گوشی‌های اندرویدی کاهش داده است. آن‌ها راهبرد نوپا تازه‌ای را آغاز کرده‌اند، هرچند هنوز انجام آن به تکمیل نرسیده است. غول ژاپنی هنوز اعلام شکست نکرده است، زیرا همچنان می‌خواهد استراتژی جدید خود را امتحان کند و این مرتبه با گوشی اکسپریا ۳ آن را ادامه دهد.

در حالی که نسل جدید اکسپریا ۱ که اوایل امسال معرفی شد، حداقل تا اسفند ۹۸ عرضه نمی‌شود، ما موفق شدیم تصاویر اولیه‌ای از این گوشی را به دست آوریم تا با شکل و شمایل آن آشنا شویم. این می‌تواند نشان دهد که زبان طراحی سونی برای سال آینده چه تغییراتی خواهد کرد و گوشی پرچمدار آینده‌ی آن‌ها چه جذابیت‌هایی را برای طرفداران این برند به ارمغان می‌آورد.

با توجه به رندری که از پرچمدار بعدی سونی منتشر شده، اینطور به نظر می‌رسد که نام این دیوایس اکسپریا 3 است. همانند دیگر گوشی‌های سال 2020، این دستگاه نیز از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از فناوری 5G قدرت خواهد گرفت. سونی هم اکنون در حال کار روی این گوشی است تا آن را در دو نسخه با کدنام‌های Kona و Huracan روانه‌ی بازار کند.

گرچه جدول مشخصات آن هنوز در دست نیست، اما منابع ما می‌گویند که هر دوی آن‌ها از شبکه‌ی 5G‌ پشتیبانی خواهند کرد. اگر تصویر منتشر شده از آن واقعی باشد، ما می‌توانیم انتظار یک حسگراثر انگشت به کار رفته روی لبه دستگاه را انتظار داشته باشیم. این درحالیست که سمت مخالف این گوشی در تصاویر دیده نمی‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اکسپریا ۳ ناجی سونی است؟

نوشته طراحی سونی اکسپریا ۳ احتمالا یادآوری طراحی آرک (Arc) این شرکت باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.