آغاز وصل شدن اینترنت در استان هایی که مشکل امنیتی ندارند از فردا (۲۸ آبان ۹۸)

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم قطع شدن اینترنت ۲۵ آبان ۹۸ باعث اختلال زیادی در امور روزمره کاربران شده است. پس از ۲۴ ساعت سکوت دلیل قطع شدن اینترنت آبان ۹۸ مشخص شد و گفتند که به تصمیم شورای امنیت کشور بوده است. امروز و تقریبا پس از ۳ روز از قطع بودن اینترنت وعده داده می شود که آغاز وصل شدن اینترنت در استان هایی که مشکل امنیتی ندارند از فردا یعنی ۲۸ آبان ۹۸ انجام خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ وصل شدن اینترنت آبان ۹۸

سخنگوی دولت در نشست خبری با حضور مسئولان مرتبط با اجرای «طرح اصلاح قیمت بنزین» ضمن اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در کشور تاکید کرد که احتمالا اینترنت برخی استان‌ها تا فردا به حالت قبل بازخواهد گشت.

اینترنت موبایل

علی ربیعی در این نشست بار دیگر اعلام کرد که قطعی اینترنت جهانی در کشور به دستور شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته و درباره آن چنین توضیح داد:

«وقتی اعتراض ها ایجاد شد اینترنت بود اما وقتی سنگ در خیابان ها خالی می شد و از طریق اینترنت اطلاع رسانی می‌کردند، شورای امنیت کشور تصمیم به قطع اینترنت گرفت. بانک ها و امثال آن از طریق فعال شدن اینترنت ملی مشکلی ندارند.»

به گفته ربیعی این قطعی اما تا فردا در برخی استان‌ها برطرف خواهد شد:

«تا یکی دو روز آینده انشاءالله اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.»

این “یکی دو روز دیگر” یعنی واقعا هنوز تصمیم مشخصی درباره اتصال اینترنت وجود ندارد و امیدواریم که شرایط هر چه سریع تر به وضعیت قبل خود بازگردد.

نوشته آغاز وصل شدن اینترنت در استان هایی که مشکل امنیتی ندارند از فردا (۲۸ آبان ۹۸) اولین بار در ترنجی پدیدار شد.