رندرهای آنر وی ۳۰ را با سوراخ نمایشگر و دوربین مستطیلی ببینید

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی آنر وی ۳۰ 5G پنجم آذر ۹۸ خواهد بود. همچنین سه تیزر ویدیویی رسمی آنر وی ۳۰ (Honor V30) را دیده بودیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای آنر وی ۳۰ را با سوراخ نمایشگر و دوربین مستطیلی ببینید.

رندرهای آنر وی ۳۰

رندرهای آنر وی ۳۰

قاب جلویی گوشی را در پوسترهای تبلیغاتی رسمی که توسط خود شرکت آنر منتشر شده بود، دیده بودیم؛ اما تا به امروز طراحی قاب پشتی آن را در شایعات دیده بودیم. یک منبع قابل اعتماد تازه‌ترین رندرهای آنر وی ۳۰ را منتشر کرده است که می‌تواند طراحی گوشی جدید آنر را از تمام زوایا به نمایش بگذارد.

این رندرها، گوشی موبایل آنر وی ۳۰ را در دو رنگ نارنجی و آبی به تصویر می‌کشند. هر دو مدل از گرادیانت رنگی برخوردار بوده که ظاهری باکیفیت را به گوشی می‌بخشد. در سمت چپ قسمت بالایی نمایشگر نیز حفره‌ای به شکل دکمه دیده می‌شود که از دو دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد.

در قاب پشتی گوشی، ماژول دوربین به صورت عمودی در سمت چپ به چشم می‌خورد. این ماژول بسیار شبیه به آنچه در گوشی گلکسی ام 30 اس دیده‌ایم است و گفته می‌شود گوشی عرضه نشده‌ی گلکسی ای ۵۱ سامسونگ یا گلکسی ام ۳۰ اس معرفی شده، نیز از ماژولی به این شکل بهره‌مند خواهد بود. این ماژول جمعا از ۳ دوربین و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. بر اساس شایعات، سنسور اصلی دوربین وی 30 یک سنسور 60 مگاپیکسلی است. ظاهرا آنر این دوربین را با الگوریتم جدید Camera Matrix همراه ساخته است که می‌تواند تجربه‌ی عکاسی بهینه‌ شده‌ای را در اختیار کاربران بگذارد.

در سمت راست قاب گوشی، کلیدهای تنظیم حجم صدا و یک اسکنر اثر انگشت درست در لبه‌ی فریم قرار دارد. در اینجا یک درگاه USB نوع C، میکروفون، اسلات سیم کارت و یک اسپیکر نیز در فریم زیری گوشی به چشم می‌خورد. در بالای قاب نیز فقط یک میکروفون اضافه و یک ماژول مادون قرمز حضور دارد. آنر جک هدفون 3.5 میلی‌ متری را از روی این دستگاه حذف کرده است. ضمنا هیچ اطلاعات رسمی از مشخصات فنی این گوشی در دست نیست و هرآنچه می‌شنویم فقط گمانه‌زنی است.

این گمانه‌زنی‌ها به حضور تراشه‌ی پرچمدار کایرین ۹۹۰ (به جای کایرین 990 5 جی زیر قاب آنر وی 30 پرو) و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ‌سریع 22.5 وات ساعتی در زیر قاب گوشی Honor V30 اشاره دارند. این درحالیست که مدل پرو آن می‌ـواند به یک باتری بزرگ‌تر 4200 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 40 وات و پشتیبانی از شارژ بیسیم مجهز باشد.

نظر شما چیست؟‌ آنر وی ۳۰ برای شما دستگاه جذابی است؟

نوشته رندرهای آنر وی ۳۰ را با سوراخ نمایشگر و دوربین مستطیلی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.