فیلم برداری گلکسی اس ۱۱ رزلوشن 8K را پشتیانی می کند

یک ماه پیش در ترنجی ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) را دیدیم. یک هفته پیش نیز دیدیم که دوربین گلکسی اس ۱۱ به قابلیت Space Zoom مجهز خواهد شد. در جدیدترین شایعات پیرامون پرچمدار نیمه اول سامسونگ که دوربین محور خواهد بود می شنویم که فیلم برداری گلکسی اس ۱۱ رزلوشن 8K را پشتیانی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دوربین گلکسی اس ۱۱ صحبت کنیم.

فیلم برداری گلکسی اس ۱۱

فیلم برداری گلکسی اس ۱۱

دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با فیلم برداری 8K می تواند یک شخصیت دوربین محور ویژه به گلکسی اس ۱۱ ببخشد. جالب اینکه دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که دوربین گلکسی اس ۱۱ به نسل دوم دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت مجهز می شود.

یک برنامه APK که توسط XDA توسعه دهندگان برنامه One UI 2.0 beta 4 سامسونگ کالبدشکافی شده است، منابع مختلفی را به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری جدید نشان داده است که می تواند به گلکسی اس ۱۱ مربوط باشد. یكی از این موارد، قابلیت ضبط ویدئوهای 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه است و این پرش قابل توجهی از فیلم 4K در 60/30 فریم در ثانیه است كه توسط گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پشتیبانی می شود.

این استاندارد ضبط جدید توسط چیپست اگزینوس ۹۹۰ که اخیرا معرفی شده است، پشتیبانی می شود. انتظار می رود قدرت مدل های بین المللی گلکسی اس ۱۱ را پشتیبانی باشد ، و باید با اسنپدراگون ۸۶۵ در نسخه های آمریکا ارایه می شود، سازگار باشد. اما همانطور که XDA اشاره کرد، به یک دوربین اصلی نیاز دارد که قادر به گرفتن ۳۳ مگاپیکسلی باشد.

بنابراین، اگر سامسونگ می خواهد از این ویژگی پشتیبانی کند لازم است دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مورد علاقه خود را بعد از چهار سال و هشت سری پرچمدار به نفع یک وضوح بالاتر کنار بگذارد. مرجع مشخصی برای حسگر سامسونگ در حال آماده سازی یافت نشدخ است اما شایعات پیشین به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرده اند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که مشخصات دوربیم گلکسی اس ۱۱ جذاب است؟

نوشته فیلم برداری گلکسی اس ۱۱ رزلوشن 8K را پشتیانی می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.