هواوی پی ۴۰ هم احتمالا بدون سرویس های گوگل ارایه می شود
1 min read

هواوی پی ۴۰ هم احتمالا بدون سرویس های گوگل ارایه می شود

دو ماه پیش در ترنجی خواندیم که هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) با سیستم عامل هارمونی هواوی ارایه خواهد شد. امروز نیز طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی های سری هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی و عرضه می‌شود و احتمالا این گوشی‌ها نیز از خدمات گوگل استفاده نخواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی پی ۴۰

هواوی پی ۴۰

غول تکنولوژی چینی یعنی هواوی در سال آینده میلادی سری گوشی های پرچمدار هواوی پی ۴۰ را معرفی و عرضه خواهد کرد. گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر این که این سری پرچمدار در اوایل سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌شود. حتما می‌دانید که سری گوشی های هواوی میت ۳۰ به دلیل تحریم‌های آمریکا با مشکلاتی نظیر عدم دسترسی به اپلیکیشن‌های گوگل مواجه شد و به همین دلیل گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر این که هواوی ممکن است معرفی و عرضه سری پی ۴۰ (Huawei P40) را به تعویق بیندازد. با این وجود اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت نمی‌خواهد عرضه سری پی ۴۰ را به دلیل مشکلات خود با گوگل به تاخیر بیندازد.

برای شرکت‌های حوزه فناوری، دو نمایشگاه بزرگ و عالی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود؛ یکی نمایشگاه CES 2020 که از ۱۷ دی ۹۸ آغاز می‌شود و دیگری کنگره جهانی موبایل یا MWC 2020 که از ۵ اسفند ۹۸ شروع می‌شود. با توجه به بازه زمانی به نظر می‌رسد CES 2020 برای معرفی سری هواوی پی ۴۰ خیلی زود است. اگر هواوی بخواهد سری پی ۴۰ را در سه ماهه اول سال 2020 عرضه کند، احتمالا باید در اواسط ماه فوریه و قبل از کنگره جهانی موبایل شاهد معرفی آن باشیم.

فراموش نکنیم که سری هواوی میت ۳۰ بدون خدمات گوگل (Google Mobile Services) عرضه می‌شود. اگر همه چیز تا پایان سال همینطور باقی بماند، در این صورت سری هواوی پی ۴۰ هم از خدمات گوگل استفاده نخواهد کرد. در حال حاضر گزارش‌هایی وجود دارد که هواوی اطمینان دارد محدودیت‌های گوگل به تدریج کمرنگ‌تر می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی پی ۴۰ را هم مثل میت ۳۰ از دست می دهد یا با هارمونی غوغا می کند؟

نوشته هواوی پی ۴۰ هم احتمالا بدون سرویس های گوگل ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.