گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) را با دوربین L شکل و سوراخ نمایشگر ببینید
1 min read

گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) را با دوربین L شکل و سوراخ نمایشگر ببینید

هفته گذشته بود که در ترنجی طراحی گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) را با دوربین چهارگانه L دیدیم. مشخصا شما هم انتظار دارید که طبق سنت سامسونگ، طراحی گلکسی ای ۷۱ با گلکسی ای ۵۱ خیلی متفاوت نباشد. امروز با انتشار چند رندر از گلکسی A71 می بینیم که همینطور است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) را با دوربین L شکل و سوراخ نمایشگر ببینید.

گلکسی ای ۷۱

گلکسی ای ۷۱

این ظاهر کلی اکثر موبایل های ۲۰۲۰ سامسونگ خواهد بود، طراحی مشابه گلکسی نوت ۱۰ که البته انتظار داریم طراحی گلکسی اس ۱۱ هم به همین سمت گرایش داشته باشد.

سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی تکی در مرکز نمایشگر از اصلی ترین ویژگی هایی است که زیباییِ به روز بودن را به کاربر القا می کند. خوشبختانه سامسونگ هنوز تصمیم ندارد جک ۳.۵ میلی متری صدا را از میان رده های خود حدف کند و آن را روی لبه پایین در کنار پورت USB C و بلندگوی تکی شاهد هستیم.

طراحی دوربین چهارگانه گلکسی A71

طراحی دوربین چهارگانه گلکسی ای ۷۱

طراحی دوربین چهارگانه گلکسی ای ۷۱

اما درباره طراحی دوربین چهارگانه گلکسی A71 باید بگوییم که یک کادر مستطیلی را شاهد هستیم. این کادر چهار دوربین را شامل می شود که هنوز درباره مشخصات سخت افزاری آن اطلاعاتی در دست نیست.

گلکسی ای 71 احتمالا چیپستی بالارده‌تر از اگزینوس ۹۶۱۱ داشته باشد و یا شاید حتی همان را برای دستگاه بالاتر از گلکسی ای ۵۱ در نظر بگیرد. شما منتظر گلکسی A71 هستید؟ نظر شما درباره آن چیست؟

نوشته گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) را با دوربین L شکل و سوراخ نمایشگر ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.