چیپست آنر وی ۳۰ کایرین ۹۹۰ 5G خواهد بود

می دانیم که گوشی‌های جدیدی آنر وی ۳۰ و آنر وی ۳۰ پرو سه روز دیگر در تاریخ ۵ آذر ۹۸ رسما معرفی خواهند شد. امروز رسما تایید شده که چیپست آنر وی ۳۰ کایرین ۹۹۰ 5G خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

چیپست آنر وی ۳۰

هواوی کایرین ۹۹۰

گوشی‌های آنر V30 و V30 پرو چند روز دیگر معرفی خواهند شد. به تازگی شرکت آنر تایید کرده که این پرچمداران جدید به چیپست کایرین ۹۹۰ مجهز خواهند بود.

آنر در فاصله‌ی تنها چند روز به معرفی پرچمداران جدید خود، ویدئو کلیپی در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده و برخی از ویژگی‌های اسمارت فون خود را فاش کرده است. طی این کلیپ بار دیگر بر روی پشیبانی سری وی 30 از اتصال 5G تاکید شده است.

در خبری دیگر، با توجه به تصویری که در این شبکه اجتماعی منتشر شده، آنر وی ۳۰ قیمتی معادل 645 یورو خواهد داشت. همچنین در این گوشی ویژگی‌ای وجود دارد که آنر آن را دوربین ماتریکس نامیده است.

آنر وی ۳۰ به تازگی در پنچمارک AnTuTu نیز دیده شده بود. طبق اطلاعات این پنجمارک، گوشی جدید آنر با رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۱۰ و نمایشگر Full HD پلاس عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این لو رفته بود، این گوشی حفره‌ای بیضی شکل در بالای نمایشگر خود خواهد داشت و دوربین سلفی دوگانه این گوشی را میزبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره آنر وی ۳۰ چیست؟ منتظر آن هستید؟

نوشته چیپست آنر وی ۳۰ کایرین ۹۹۰ 5G خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.