طراحی گلکسی اس ۱۱ ای را با دوربین سه گانه مستطیلی ببینید
1 min read

طراحی گلکسی اس ۱۱ ای را با دوربین سه گانه مستطیلی ببینید

دو روز پیش بود که رندر گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) را در ترنجی دیدیم. امروز رندری از نسخه ارزان تر این دستگاه یعنی گلکسی اس ۱۱ ای منتشر شده که طراحی مشابه آن را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طراحی گلکسی اس ۱۱ ای را با دوربین سه گانه مستطیلی ببینید.

طراحی گلکسی اس ۱۱ ای

گلکسی اس ۱۱ ای

هفته گذشته در ترنجی خواندیم که گلکسی اس ۱۱ در ۳ مدل و ۵ نسخه ارایه خواهد شد. گلکسی اس ۱۱ ای هم یکی از این مدل ها به شمار می رود.

سال گذشته شرکت سامسونگ یک عضو جدید را با نام اس ۱۰ ای برای خانواده گلکسی اس رونمایی کرد و از این پس شاهد معرفی سه نسخه از پرچمداران گلکسی اس خواهیم بود. در روزهای گذشته رندر نسخه استاندارد گلکسی اس ۱۱ منتشر شد؛ حال امروز رندرهای مربوط به نسخه گلکسی اس ۱۱ ای منتشر شده است.

سامسونگ در پرچمدار گلکسی اس ۱۱ ای قابلیت‌های پرچمداران S10 و S10+ را ترکیب کرده است و در ابعاد کوچک‌تر در اختیار کاربران خود قرار داده است. حال با توجه به استقبال خوب کاربران و فروش بالا اس ۱۰ ای به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا این رویه را در نسل بعدی پرچمداران گلکسی S تکرار کند.

رندرهایی از گلکسی اس ۱۱ ای منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه جدید محصول، به اصول‌های اولیه طراحی نسخه پیشین خود پایبند بوده و همچنان با ابعاد کوچک‌تری نسبت به نسخه استاندارد عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پرچمدار گلکسی S10e به صفحه نمایشی با ابعاد 6.2 یا 6.3 اینچ مجهز می‌شود، در حالی که نسخه گلکسی اس ۱۰ ای به صفحه نمایش 5.8 اینچی مجهز شده است؛ به نظر می‌رسد که سامسونگ نمی‌تواند اشتیاق خود در زمینه افزایش ابعاد صفحه نمایش را کنترل کند.

دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۱ ای

دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۱ ای

ابعاد کلی بدنه پرچمدار گلکسی اس ۱۱ ای به گفته منابع آگاه، 151.7×69.1×7.9 میلی‌متر است. ابعاد بدنه این پرچمدار با گلکسی S10e یکسان است، اما صفحه نمایش آن کمی کشیده‌تر از نسخه فعلی است. در مقایسه با رندرهای گلکسی اس ۱۱ برخی از قابلیت‌های دوربین در گلکسی S11e حذف شده است.

پرچمدار اقتصادی گلکسی اس ۱۱ ای به دوربین سه گانه مجهز شده است که در مقایسه با دوربین دوگانه S10e، یک پیشرفت بزرگ به شمار می‌رود؛ اما این تغییر در حالی صورت گرفته است که پرچمدار گلکسی اس ۱۱ به دوربین پنج گانه مجهز شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ در گلکسی S11e سنسور اثر انگشت فیزیکی را حذف کرده و آن را مانند اکثر گوشی‌های هوشمند جدید، در زیر صفحه نمایش قرار داده است.

گلکسی اس ۱۱ ای

گلکسی اس ۱۱ ای

در قسمت پایینی بدنه گلکسی S11e فقط یک درگاه Type-C دیده می‌شود و خبری از جک 3.5 میلی‌متری نیست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس ۱۱ ای می تواند دستگاه جذابی باشد؟

نوشته طراحی گلکسی اس ۱۱ ای را با دوربین سه گانه مستطیلی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.