نمایشگر دوم گلکسی فولد ۲ کوچکتر از گلکسی فولد خواهد بود
1 min read

نمایشگر دوم گلکسی فولد ۲ کوچکتر از گلکسی فولد خواهد بود

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G که امیدوار بودیم یک فرم فکتور متفاوت از گوشی تاشو سامسونگ را به نشان بدهد اما همان طراحی کلی گلکسی فولد را ارایه کرد. حالا به نظر می رسد گلکسی فولد ۲ متفاوت تر از گلکسی فولد باشد. گفته می شود نمایشگر دوم گلکسی فولد ۲ کوچکتر از گلکسی فولد خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر دوم گلکسی فولد ۲

تاریخ عرضه گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

آنالیز کدهای رابط کاربری سامسونگ اطلاعاتی را از گلکسی فولد ۲ (Galaxy Fold 2) آشکار ساخته است؛ گوشی منعطفی که احتمالا با ظاهری مشابه موتورولا ریزر، در اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

تولیدکنندگان موبایل، در حال تست انواع مختلفی از گوشی‌های منعطف هستند تا موفق به جلب نظر مشتریان شوند. اخیرا با رونمایی از مدل ۲۰۱۹ موتورولا ریزر، شاهد احیای طراحی تاشو بودیم. پیش از آن هم که هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد معرفی شده بودند. البته گوشی منعطف هواوی بیشتر شبیه موبایلی است که در حالت باز شده، به تبلت تبدیل می‌شود. در عوض، محصول سامسونگ را می‌توان تبلتی توصیف کرد که پس از خم شدن، ظاهر یک گوشی را به خود می‌گیرد. اما طراحی گلکسی فولد ۲ به چه شکل است؟

بررسی رابط کاربری One UI 2.0 در وب‌سایت XDA-Developers نشان می‌دهد که این گوشی منعطف، نمایشگر ثانویه‌ای برای مشاهده‌ی نوتیفیکیشن‌ها در حالت جمع شده خواهد داشت. آن‌طور که «مکس وینباخ» توضیح داده، در این کدها یک انیمیشن شارژ برای دستگاهی موسوم به Bloom کشف کرده که ظاهرا اسم رمز گلکسی فولد ۲ است. سایز این انیمیشن، بر کوچک و مستطیل شکل بودن نمایشگر خارجی دستگاه دلالت دارد. همچنین بعید است به جز نمایش اعلان‌ها یا تصویر در حال پخش از دوربین، کار دیگری بتوان با آن انجام داد.

طراحی گلکسی فولد ۲ احتمالا به این صورت و با قیمت ارزان تر ارایه خواهد شد

به گفته‌‌‌ی او، انیمیشن دیگری هم با رنگ آبی و حرکت سریع‌تر وجود دارد که می‌تواند به معنای پشتیبانی گلکسی فولد ۲ از شارژ پرسرعت باشد؛ احتمالا ۲۵ وات یا حتی سریع‌تر. این در حالی است که گلکسی فولد با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این فرم فکتور برای گوشی تاشو بعدی سامسونگ بهتر باشد؟

نوشته نمایشگر دوم گلکسی فولد ۲ کوچکتر از گلکسی فولد خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.