هواوی نوا ۶ اس ای (Nova 6 SE) با طراحی تغییر یافته میت ۲۰ پرو لو رفت
1 min read

هواوی نوا ۶ اس ای (Nova 6 SE) با طراحی تغییر یافته میت ۲۰ پرو لو رفت

می دانیم که هواوی در تاریخ ۱۴ آذر ماه از گوشی هواوی نوا ۶ اس ای (Nova 6 SE) رونمایی می‌کند. درباره طراحی آن هیچ اطلاعاتی در دسترس نبود تا اینکه امروز تصاویری از بنرهای تبلیغاتی به ما می گوید هواوی نوا ۶ اس ای (Nova 6 SE) با طراحی تغییر یافته میت ۲۰ پرو ارایه خواهد شد. البته بعضی ها آن را شبیه به آیفون ۱۱ پرو می دانند! در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

هواوی نوا ۶ اس ای

هواوی نوا ۶ اس ای

گوشی میان رده Nova 6 SE دومین گوشی هوشمند هواوی با پسوند SE محسوب می‌شود. در سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی گوشی هواوی Mate SE بودیم که در حقیقت همان آنر 7X با برند جدید بود. در گذشته شرکت‌های دیگری از این عبارت برای نام محصولات خود استفاده کرده‌اند که برای مثال می‌توان به آیفون SE در سال 2016 اشاره کرد.

برخی می گویند که گوشی نوا ۶ اس ای علاوه بر نام، از طراحی آیفون نیز الهام گرفته است. پنل پشتی این گوشی هوشمند از طراحی مشابه با آیفون ۱۱ پرو بهره می‌برد.

نظر من اما این نیست. کافی است که طراحی هواوی میت ۲۰ پرو را به یاد آورید:

دوربین هواوی میت ۲۰ پرو

دوربین هواوی میت ۲۰ پرو

البته که این تغییر موقعیت دوربین مربعی به نزدیک شدن طرای هواوی نوا ۶ ای اس به آیفون ۱۱ پرو منجر می شود اما حقیقتا دوربین مربعی چیزی نیست که اپل به موبایل های هوشمند آورده باشد.

درون نمایشگر این دستگاه یک سوراخ به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود هواوی برای این محصول خود صفحه نمایش LCD در نظر بگیرد. سنسور اثر انگشت گوشی Nova 6 SE روی فریم آن قرار گرفته که البته درون دکمه پاور تعبیه شده است. گوشی حاضر در این تصویر دارای رنگ صورتی به همراه فریم طلایی رنگ و حاشیه اطراف نمایشگر مشکی رنگ است.

شارژر ۴۰ واتی برای یک گوشی میان رده

قدرت گوشی هواوی نوا 6 SE توسط چیپست کایرین ۸۱۰ تامین می‌شود، بنابراین با یک گوشی میان رده روبه‌رو هستیم. با این وجود، محصول آینده هواوی از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند، فناوری که در گوشی‌های سری میت 30 مورد استفاده قرار گرفته است. اطلاعات بیشتری از این دستگاه در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در تاریخ چهاردهم آذر ماه رسما معرفی شود.

نظر شما چیست؟ هواوی نوا ۶ اس ای برای شما جذاب است؟

نوشته هواوی نوا ۶ اس ای (Nova 6 SE) با طراحی تغییر یافته میت ۲۰ پرو لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.