بنچمارک هواوی نوا ۶ 5G با اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت حافظه رم لو رفت

می دانیم که هواوی می خواهد تا یک هفته دیگر یک پرچمدار جدیدش را معرفی و راهی بازار کند. این پرچمدار محصولی از سری Nova و اولین گوشی 5G این سری خواهد بود. بنچمارک هواوی نوا ۶ 5G با اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت حافظه رم لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک هواوی نوا ۶ 5G

بنچمارک هواوی نوا ۶ 5G

بنابر صفحه جدیدی که در پایگاه اطلاعات بنچمارک GeekBench ایجاد شده گوشی با شماره مدل HUAWEI WLZ-AN00 در این پایگاه دیده شده که دارای مشخصاتی رده بالا و نامگذاری به سبک محصولات نوا است. هواوی نوا ۶ 5G احتمالا با چیپست کایرین ۹۹۰ هشت گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 10 است و روی آن رابط کاربری EMUI 10 راه‌اندازی شده است.

در تست تک هسته‌ای پردازنده این دستگاه موفق به ثبت امتیاز بسیار عالی 3821 شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز 11963 کسب شده که نوید یک دستگاه بسیار قدرتمند را می‌دهد.

طبق اعلام قبلی هواوی قصد دارد در روز ۱۴ آذر گوشی پرچمدار جدیدی را معرفی کند که این بار در خانواده Nova شرکت جای می‌گیرد. این گوشی جدید همان nova 6 5G است که پیش از این اطلاعاتی مانند نمایشگر 6.44 اینچی با رزولوشن 1080p که سوراخ دوربین سلفی در قسمت بالا و سمت چپ آن نقش بسته منتشر شده است. نکته ایجاد کننده تفاوت سوراخ نمایشگر با نسل قبلی آن است که هواوی برای اولین بار ساختار دوربین سلفی دوگانه و حفره کپسولی شکل را به کار خواهد برد که شبیه حفره دوربین سلفی گلکسی S10+ سامسونگ ولی در سمت دیگر نمایشگر است.

در داخل این حفره قرار است یک دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی همراه با سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید جای بگیرد که میدان دیدی معادل 105 درجه دارد و می‌تواند سلفی‌های عریض‌تری را در یک نمای یکسان ثبت کند.

البته اطلاعات دیگری که در مورد این گوشی منتشر شده‌اند به باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی، شارژر 40 واتی و همچنین سنسور اصلی دوربین 60 مگاپیکسلی آن اشاره دارند که در کنار قابلیت اتصال به شبکه 5G، محصولی بی‌نظیر را رقم خواهند زد.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی نوا ۶ 5G هستید؟

نوشته بنچمارک هواوی نوا ۶ 5G با اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت حافظه رم لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.