شارژر ۶۶ وات شیائومی قدم بعدی شارژ سریع این شرکت چینی
1 min read

شارژر ۶۶ وات شیائومی قدم بعدی شارژ سریع این شرکت چینی

شیائومی چندی پیش از شیائومی Mi 9 Pro 5G رونمایی کرد. این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات سیمی و شارژ سریع ۳۰ وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تا یک گوشی جدید با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات را معرفی کند. به این ترتیب می توان گفت که شارژر ۶۶ وات شیائومی قدم بعدی شارژ سریع این شرکت چینی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ۶۶ وات شیائومی

شارژر ۶۶ وات شیائومی

یک دستگاه ناشناس از شیائومی موفق به دریافت تاییدیه CCC چین شده است. با مشاهده گواهینامه آن می‌توان متوجه شد که دستگاه بعدی چینی‌ها از شارژ 11 ولت 6 آمپر پشتیبانی خواهد کرد. با یک محاسبه ساده می‌توان فهمید که تلفن مذکور از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا مقام سریع‌ترین شارژ متعلق به شیائومی باشد.

بعید به نظر می‌رسد که این گوشی به عنوان عضوی از خانواده ردمی K30 باشد، زیرا شایعات و اخبار در هفته گذشته نشان می‌دهند که این تلفن از فناوری شارژ سریع ۳۰ وات برای پرکردن باتری استفاده خواهد کرد.

باتوجه به این که دستگاه های سری می نوت 10 (Mi Note 10) هم‌اکنون در دو مدل معمولی و پرو به بازار عرضه شده‌اند، احتمال می‌دهیم که شماره مدل‌های M2001J1E و M2001J1C در تاییدیه CCC متعلق به اسمارتفون‌های سری می 10 (Mi 10) است که معمولا در ابتدای سال میلادی معرفی می‌شوند.

درحال حاضر رینو ایس شرکت اوپو در رتبه اول لیست قابلیت شارژ سریع قرار دارد، این تلفن از فناوری شارژ سریع 65 وات استفاده می‌کند که میزان شارژ باتری 4000 میلی‌آمپری را ظرف 28 دقیقه از صفر به 100 درصد می‌رساند.

دستگاه Reno Ace تنها دو دقیقه سریع‌تر از برادر دوقلوی خود، یعنی ریل‌می ایکس ۲ پرو (Realme X2 Pro) شارژ می‌شود. این تلفن نیز از فناوری شارژ سریع 50 وات استاندارد شرکت اوپو موسوم به SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. به هر حال، ورود شیائومی به این عرصه به عنوان قدمی بزرگ برای این شرکت محسوب می‌شود. حتی اگر این پیشرفت در حد قدمی کوچک هم باشد، کاربران از آن استقبال خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که شیائومی شارژر ۶۶ وات را روی چه دستگاهی استفاده کند؟

نوشته شارژر ۶۶ وات شیائومی قدم بعدی شارژ سریع این شرکت چینی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.