موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی پاپ آپ ۱۲ آذر در برزیل رونمایی می شود

یک دستگاه جدید از موتورولا و سری وان ارایه خواهد شد که با دوربین سلفی پاپ آپ طور به بازار می آید. گفته می شود موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی پاپ آپ ۱۲ آذر در برزیل رونمایی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موتورولا وان هایپر

موتورولا وان هایپر

در تاریخ ۱۲ آذر شاهد رونمایی از گوشی موتورولا وان هایپر در کشور برزیل خواهیم بود. بر اساس تصویر منتشر شده برای این مراسم، محصول آینده موتورولا دارای دوربین سلفی پاپ آپ خواهد بود. برای اولین بار شاهد استفاده از این مکانیزم در یکی از محصولات این شرکت هستیم.

در ماه گذشته تصاویر زیادی از گوشی موتورولا One Hyper در اختیار رسانه ها قرار گرفت و همچنین مشخصات آن در فضای مجازی منتشر شد. مکانیزم پاپ آپ این اسمارت فون یک سنسور 32 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی قرار می گیرد تا در این زمینه نیز اولین محصول موتورولا باشد. در کنار این سنسور باید منتظر حضور یک سنسور 8 مگاپیکسلی تشخیص عمق باشیم.

موتورولا وان هایپر دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ است. قدرت گوشی موتورولا وان هایپر را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۷۵ تامین می کند. با توجه به این چیپست، با یک دستگاه میان رده روبه‌رو هستیم. موتورولا برای این اسمارت فون خود 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان هایپر می توان دستگاه جذابی از موتورولا باشد؟

نوشته موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی پاپ آپ ۱۲ آذر در برزیل رونمایی می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.