مشخصات و تصاویر ردمی کی ۳۰ نسخه 4G را ببینید
1 min read

مشخصات و تصاویر ردمی کی ۳۰ نسخه 4G را ببینید

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی ردمی کی ۳۰ 5G مشخص شده و ۱۹ آذر ۹۸ خواهد بود. چند روز پیش از آن نیز دیدیم که ردمی کی ۳۰ با نمایشگر ۱۲۰ هزتر و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه لو رفت. امروز اما مشخصات و تصاویر ردمی کی ۳۰ نسخه 4G لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ردمی کی ۳۰ نسخه 4G

ردمی کی ۳۰

هفته گذشته ما شاهد برخی تصاویر زنده از دستگاه در کنار لیست صدور گواهینامه بودیم. چیزی که تایید کرد که این دستگاه با قابلیت شارژ سریع 27 وات و صفحه نمایش 120 هرتزی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، ما یک برگه مشخصات اولیه از یک منبع معتبر در چین به همراه عکس برای نسخه در دست داریم.

ردمی کی ۳۰ نسخه 4G با یک پنل نمایشگر ۶.۶ اینچی به نسبت ابعاد 20:9 و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با یک دوربین کمکی 2MP برای بهبود عمق در سوراخ پانچ بیضی واقع در گوشه بالا سمت راست عرضه خواهد شد. پنل آن دارای رفرشریت ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش است.

برگه مشخصات ردمی کی ۳۰ نسخه 4G همچنین یک دوربین چهارگانه ترکیبی با یک شاتر اصلی 64 مگاپیکسلی را نشان می‌دهد. بخش‌های دیگر این مجموعه، ماژول تله فوتو 8 مگاپیکسلی، یونیت اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک عمق دهنده کمکی 2 مگاپیکسلی هستند.

چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ با نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای نسخه پایه همراه شده است. باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت و با یک شارژر سریع 27 وات عرضه می‌شود.

سایر لوازم جانبی شامل NFC ، IR blaster و جک هدفون است. نرم‌افزار جدید آن توسط MIUI 11 پشتیبانی شده که بالاتر از اندروید ۱۰ قرار دارد. قیمت‌ها در 10 دسامبر از ۲۸۴ دلار شروع می‌شود.

نظر شما چیست؟ ردمی کی ۳۰ نسخه 4G دستگاه جذابی خواهد بود؟

نوشته مشخصات و تصاویر ردمی کی ۳۰ نسخه 4G را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.