استعلام قیمت گوشی در سامانه ۱۲۴
1 min read

استعلام قیمت گوشی در سامانه ۱۲۴

عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل گفت مردم می‌توانند در سامانه ۱۲۴ قیمت واقعی تلفن همراه را مشاهده کنند و اگر در مغازه های فروش موبایل قیمتی را متفاوت با قیمت ارائه شده در سامانه ۱۲۴ دیدند از خرید تلفن همراه صرفنظر کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره استعلام قیمت گوشی در سامانه ۱۲۴ صحبت کنیم.

استعلام قیمت گوشی در سامانه ۱۲۴

استعلام قیمت گوشی از ۱۲۴

رضا قربانی، عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل در گفت وگو با فارس با اشاره به پیگیری های این اتحادیه برای عرضه تلفن همراه با قیمت واقعی، گفت: مردم می‌توانند استعلام قیمت گوشی در سامانه ۱۲۴ انجام دهند و اگر در مغازه های فروش موبایل قیمتی را متفاوت با قیمت ارائه شده در سامانه ۱۲۴ دیدند از خرید تلفن همراه صرف‌نظر کنند.

آدرس سامانه ۱۲۴ (تپ کنید)

وی تاکید کرد:

سامانه ۱۲۴ یک سامانه به روز است و قیمت هایی که در این سامانه قرار می گیرند قیمت های درستی است که بایدتلفن های همراه با همین قیمت به دست مصرف کننده برسد. همچنین درصدد هستیم تا هر چه سریعتر با وزارت صنعت معدن و تجارت صحبت کنیم تا مشکل و اختلال در ثبت سفارش ها برطرف شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بانک مرکزی نیز طی روزهای گذشته با کندی مواجه شده و اگر این سیستم هم به حالت قبل بازگردد می‌توان به این قضیه امیدوار بود که هرچه سریع تر قیمت‌ها به قیمت گذشته بازگردد.

شما موفق شده اید قیمت گوشی مورد نظر خود را از سامانه ۱۲۴ استعلام کنید؟ این قیمت با قیمت بازار چقدر متفاوت است؟

نوشته استعلام قیمت گوشی در سامانه ۱۲۴ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.