گلکسی اس ۱۰ لایت همان گلکسی آر ۵ مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ است
1 min read

گلکسی اس ۱۰ لایت همان گلکسی آر ۵ مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ است

شایعات گلکسی آر (Galaxy R) را به یاد دارید؟ بیش از یک سال پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی آر (Galaxy R) و گلکسی پی (Galaxy) جایگزین گلکسی جی (Galaxy J) خواهند شد. خب باید گفت که این شایعه محقق نشد اما امروز خبر می رسد که گلکسی اس ۱۰ لایت همان گلکسی آر ۵ مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۱۰ لایت یا گلکسی آر ۵

گلکسی اس ۱۰ لایت

اطلاعات زیادی را طی چند مدت گذشته در مورد گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت شنیده‌ایم. این این یک پدیده‌ی معمول است که یک گوشی هوشمند با چندین نام به بازارهای مختلف عرضه شود. اکنون به نظر می‌رسد این مورد در ارتباط با گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت نیز صدق می‌کند. یک پرس و جوی تازه نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است با نام گلکسی آر ۵ نیز عرضه شود.

یک منبع پرس و جویی را در مورد کد IMEI گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت (SM-A915F) که به تازگی موفق به کسب تاییدیه FCC شده، انجام داده است و نتایج جالب توجهی را به دست آورده است. بازخوردها نشان می‌دهد که این کد، دقیقا مشابه کد یک گوشی به نام گلکسی آر ۵ خواهد بود. چندی پیش نیز در ترنجی خوانده بودیم که گلکسی نوت ۱۰ لایت همان گلکسی ای ۸۱ است.

طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت ترکیبی از گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۹ پلاس است

گزارش‌هایی را نیز قبلا در مورد عرضه‌ی این دیوایس با چندین نام شنیده‌ بودیم. در حال حاضر می‌توانیم این موضوع را تایید شده بدانیم، اما جزئیات دقیق‌تری نظیر آنکه کدام نام‌ها مربوط به کدام بازارها هستند هنوز در دست نیست.

بر اساس آنچه در سایت گیک‌بنچ رویت می‌شود، گوشی Samsung SM-G770F که همان گلکسی اس ۱۰ لایت است، در حالت تک هسته‌ای امتیاز 742 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 2604 را به نام خودش ثبت کرده است. این گوشی می‌تواند از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام قدرت گیرد که 8 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. علاوه بر این باید به حضور اندروید ۱۰ در بخش نرم افزاری و یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای تامین انرژی دستگاه اشاره کنیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۱۰ لایت هستید؟

نوشته گلکسی اس ۱۰ لایت همان گلکسی آر ۵ مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.