شانس خود را برای سرمایه گذاری در استرالیا امتحان کنید
1 min read

شانس خود را برای سرمایه گذاری در استرالیا امتحان کنید

اگر شما هوش اقتصادی فعالی دارید و به دنبال محیطی امن برای سرمایه گذاری هستید، بهترین پیشنهاد موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت برای شما سرمایه گذاری در استرالیا خواهد بود.

بدون شک یکی از ساده‎ ترین راه ها برای مهاجرت به هر کشوری سرمایه گذاری در آن جاست؛ استرالیا نیز از این موضوع مستثنی نیست و یک بهشت برای سرمایه گذاران خارجی به شمار می رود. اما چرا استرالیا برای سرمایه گذاری انتخاب درستی ست؟ استرالیا چه ویژگی و مزایایی دارد که توجه سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب می ‎کند؟ آیا سود سرمایه گذاری در کشور استرالیا نظر سرمایه گذاران را به خود جلب می کند؟ این ها و سوالاتی از این قبیل مهم ترین پرسش هایی هستند که بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا را به خود مشغول می کنند. در ادامه می توانید مهم ترین دلایل انتخاب استرالیا برای سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور را بشناسید.

کشور استرالیا یکی از امن ترین و مرفه ترین کشورهای جهان محسوب می شود که در حقیقت محیطی راحت و بدون ریسک را برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است. هر ساله تعداد زیادی از مهاجرین از سراسر دنیا اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می کنند علاوه بر این که یک تجارت پرسود را در این کشور پایه گذاری می کنند، اقامت استرالیا را هم دریافت می کنند. کارآفرین هایی که می خواهند اقدام به مهاجرت کنند، از بین تمامی کشور های جهان سرمایه گذاری در استرالیا را جز اولین انتخاب های خود قرار می دهند و می توان گفت که طبق آمار رسمی استرالیا، این کشور جز اولین مقاصد برای سرمایه گذاران ایرانی هم به شمار می آید؛ اما این همه ماجرا نیست.

استرالیا، جزیره ای بدون رکورد اقتصادی

ممکن است از دوستان یا آشنایان خود بشنوید که مهاجرت از هر طریقی معایب بسیاری دارد، اما وجود معایب همراه با مزایا در هر تصمیمی کاملا طبیعی است. نکته مهم این است که کفه ترازو به سمت مزایای سنگین تر باشد. مهاجرت به استرالیا آن هم از طریق ویزای سرمایه گذاری یکی از همان تصمیماتی است که مزایای آن بیشتر از معایب و سختی هایش است.

سرمایه گذاری در استرالیا

استرالیا همواره برای مهاجران مقصدی جذاب است، کارآفرینان ایرانی از بین کشورهای جهان، استرالیا را به عنوان اولین مقصد سرمایه گذاری در نظر می گیرند و طبق آمار رسمی استرالیا مقصد اول افراد باهوش ایرانی است؛ آن هم به این دلیل که دریافت ویزای سرمایه کذاری استرالیا بسیار محبوب و است و از مزایای بسیاری برخوردار است؛ مزایایی مانند:

  • شرایط با ثبات بالا و در حال رشد برای ایجاد کسب و کار.
  • زندگی در کشور پیشرفته و انگلیسی زبان.
  • عدم انتقال سرمایه قبل از ورود به استرالیا برای ویزای کارآفرینی.
  • امکان اقدام برای اقامت دائم استرالیا ۲ سال بعد از ورود.
  • امکان دریافت پاسپورت استرالیایی بعد از ۴ سال.
  • تحصیل رایگان فرزندان در کشور تراز اول.
  • شرایط کارآفرینی به مراتب راحت تر از سایر کشور های صنعتی دنیا.
  • محدود نبودن در انتخاب بیزینس.

آیا دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا مناسب شما است؟

برای این که بدانید آیا این روش مهاجرتی مناسب شماست یا خیر، باید ابتدا با شرایط آن آشنا شوید و با توجه به موقعیتی که دارد به بررسی آن بپردازید. اما ممکن است شما هم مانند هزاران نفری که به وکلا یا مشاوران مهاجرتی مراجعه می کنند، نتوانید به تنهایی شرایط خود را بررسی کنید و تصمیمی درست بگیرید. پس بهترین و کم ریسک ترین کار، همان مراجعه به یک وکیل یا مشاور مهاجرتی حرفه ایست.

اما در پاسخ به سوال اصلی یعنی شرایط و نحوه دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا باید بگوییم که این کار به دو روش انجام می شود و در هر دو روش در نهایت می توان اقامت دائم استرالیا را دریافت نمود. روش اول سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در استرالیا است و روش دوم سرمایه گذاری از طریق انتقال پول به سیستم خزانه داری استرالیا می باشد.

برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت آن از طریق سرمایه گذاری شرایط خاصی وجود دارد. این ویزا مناسب افرادی است که توانایی مالی مناسبی داشته و از شرایط مالی و زندگی مناسبی برخوردار هستند. در این روش از مهاجرت، شما باید بتوانید از یکی از ایالت های استرالیا برگه اسپانسرشیپ بگیرد. این ویزا بر اساس سیستم امتیاز بندی، پیش می رود و در واقع امتیاز هر فرد بایستی 65 به بالا باشد. نوع امتیاز بندی این ویزا با امتیاز بندی ویزا های دیگر کاملا متفاوت است.

در ویزای سرمایه گذاری استرالیا فاکتورهایی مانند مدارک دانشگاهی یا فنی، تسلط بر زبان انگلیسی، سن افرد، میزان سرمایه، نوع گردش مالی ماهانه و سالانه، سابقه اختراع و ابتکار، سابقه انجام تبادلات تجاری مانند صادرات کالا، سابقه مدیریت در هر پروژه، سابقه سرمایه گذاری نیز دخیل هستند.

خبر خوب این است که کسب امتیاز برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا، کار دشواری نیست. در واقع اگر در موردی نمره پایین تری بیاورید، می توانید آن را از طریق کسب نمره بهتر در موارد دیگر جبران کنید. ما اینجاییم تا در این راه شما را یاری کنیم و نگذاریم هریک از شرایطی که ذکر کردیم، مانعی بر سر راه تان باشند.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب می کنیم؟

براساس تجربه افراد در این مسیر، استخدام وکلای مهاجرتی منطقی ترین کار ممکن است؛ در بخش قبل نیز تا حدودی به این موضوع اشاره کردیم. اطلاعات به روز یک مشاور یا وکیل مهاجرتی، آشنایی با پیچ و خم های قانونی کشور مقصد و تجربه آن ها در مواجه با موارد مشابه راهگشای شما خواهد بود. البته توصیه می کنیم در زمینه انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا دقت لازم داشته باشید تا با کمترین هزینه و حداقل زمان به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا

ممکن است با انتخابی اشتباه، پس از صرف زمان و هزینه بسیار متوجه شوید از هدف خود که مهاجرت به استرالیاست دورتر شده اید. شما می توانید با وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت ارتباط برقرار کرده و با خیالی راحت تمام امور مرتبط با مهاجرت را به ما بسپارید.

نوشته شانس خود را برای سرمایه گذاری در استرالیا امتحان کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.