گلس گلکسی اس ۱۱ لو رفت

درباره نمایشگر گلکسی ای ۱۱ شایعات متفاوتی شنیدیم و تقریبا می دانیم منتظر چه چیزی هستیم. گلس گلکسی اس ۱۱ لو رفته و به ما می گوید سوراخ نمایشگر گلکسی اس ۱۱ مانند گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلس گلکسی اس ۱۱

طراحی گلکسی اس ۱۱

همانند همیشه، چندماه مانده به معرفی، لورفتن اطلاعات و تصاویر پرچمدار جدید سامسونگ آغاز شده و تاکنون در برخی از اخبار شاهد رندرها و مشخصات گلکسی اس ۱۱ بوده‌ایم. یکی از منابع قابل اتکا به تازگی تصویری از محافظ نمایشگر پرچمدار پیش روی سامسونگ منتشر کرده که تاییدکننده شایعات استفاده از نمایشگری با حفره مشابه گلکسی نوت ۱۰ است.

تصویر لورفته از محافظ نمایشگر گلکسی اس ۱۱ طراحی بدون حاشیه و قرارگیری حفره دوربین در بالا-وسط نمایشگر را تایید می‌کند. این تصویر همچنان حاکی از کاهش محسوس انحنای طرفین نمایشگر گلکسی اس ۱۱ در مقایسه با گلکسی اس ۱۰ است.

علاوه بر این، چندی پیش هم تصاویری منتسب به گلکسی اس 11 لورفت که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تا در پرچمداران گلکسی S11 از دوربین اصلی با سنسور 108 مگاپییکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری استفاده کند. سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ، علاوه بر عکس‌های با رزولوشن بالا، به فناوری Tetracell مجهز شده است که بهبود عملکرد در محیط‌های کم نور، فوکوس خودکار سریع‌تر و عکاسی HDR پیشرفته و نزدیک به درک چشم انسان را به ارمغان می‌آورد. اطلاعات بیشتر درباره دوربین این دستگاه را می‌توانید در این مطلب بخوانید.

پس از بخش دوربین که پیش از این در مطلبی جداگانه به طور مفصل به آن پرداختیم، نوبت آن رسیده سراغ بخش نمایشگر گلکسی اس 11 برویم. بر اساس اطلاعات منتشرشده، گلکسی اس 11 و گلکسی اس 11 پرو مجهز به نمایشگرهای 6.7 و 6.9 اینچی از نوع داینامیک امولد سامسونگ خواهند بود. از دیگر اطلاعات در دسترس از بخش نمایشگر پرچمداران جدید سامسونگ می‌توان به رزولوشن QHD+، پشتیبانی از HDR10+ و نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد.

صرف نظر از چیدمان دوربین، طراحی پرچمدار جدید سامسونگ تغییرات چندانی نخواهد داشت. دکمه‌های ولوم و پاور همچنان روی لبه سمت راست فریم دستگاه حضور خواهند داشت. لبه پایینی دستگاه نیز میزبان درگاه USB Type-C، اسپیکر و میکروفون خواهد بود. ابعاد دستگاه برابر 161.9 x 73.7 x 7.8 میلی‌متر خواهد بود. گلکسی اس 11 نیز همانند نسل‌ پیشین از ترکیب شیشه و فلز در قسمت پشتی بدنه و فریم دستگاه استفاده خواهد کرد.

منتظر پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ هستید؟ گلکسی اس ۱۱ احتمالا روز سه شنبه 29 بهمن معرفی خواهد شد.

نوشته گلس گلکسی اس ۱۱ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.