شماره وزیر ارتباطات چند است؟!
1 min read

شماره وزیر ارتباطات چند است؟!

وزیر ارتباطات در توییتر خود عنوان کرده که برای رضایت ما خیلی تلاش کرده است و معتقد است امنیت در کنار آزادی اهمیت دارد. او همچنین شماره موبایلش را که نیز به صورت عمومی اعلام کرده تا کاربران به مستقیما به او دسترسی داشته باشند و به او پیامک بدهند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم شماره وزیر ارتباطات چند است؟!

شماره وزیر ارتباطات

شماره وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات در توییتش عنوان کرده:

ده روز اندازه‌ی ده سال برایم گذشت. خیلی تلاش کردم برای رضایت شما،درسته امنیت مهم است ولی در کنار آزادی. می‌دونید که برای من ⁧#نظر_مردم⁩ از همه مهم‌تر است. برای جلوگیری از این اتفاقات، لطفا نظرات و پیشنهاداتتون رو کامنت یا پیامک بفرمایید. یک دست صدا ندارد باید #همه‌با‌هم⁩ باشیم.

در تصویر این توییت، همانطور که بالاتر هم می بینید؛ شماره تماس وزیر ارتباطات قرار داده شده است. به عقیده وی این یک راه برای نزدیک‌تر شدن به مردم خواهد بود.

حقیقت اما این است که این کارهای نمادین واقعا در برابر عجز ایشان در برابر قطع شدن اینترنت هیچ معنی ندارد و به عقیده ما اگر کسی در مسئولیتش شاهد اختلاس است و اختیاراتش از اختیارش سلب شده است، در حداقل اقدام اعتراضی می تواند استعفا بدهد نه اینکه در توییت ابراز همدردی کند و شماره بگذارد!

نظر شما چیست؟ هرچند که البته به هر حال شما می توانید به ایشان پیامک بزنید و امیدوار باشید که شاید بخوانند و اثر کند. البته باید دست به دعا بردارید که اگر نظر شما اثرمند بود، در حیطه اختیارات ایشان باشد!

نوشته شماره وزیر ارتباطات چند است؟! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.