شیائومی می میکس ۴ با دوربین دوگانه سلفی زیر نمایشگر لو رفت
1 min read

شیائومی می میکس ۴ با دوربین دوگانه سلفی زیر نمایشگر لو رفت

دو ماه پیش پس از آن که شیائومی می میکس آلفا (Mi Mix Alpha) با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و طراحی عجیب و جذاب با قیمت ۲۸۱۰ دلار معرفی شد، خیلی از کاربران منتظر می میکس ۴ هم بودند. پس از آن از سوی شیائومی شنیدیم که شیائومی می میکس ۴ (Mi Mix 4) معرفی نمی شود، حداقل تا پایان سال ۲۰۱۹ شاهد چنین دستگاهی نخواهیم بود. امشب اما شیائومی می میکس ۴ با دوربین دوگانه سلفی زیر نمایشگر لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی می میکس ۴

این اولین مرتبه ای نیست که ما شیائومی می میکس ۴ را می بینیم. یک ماه پیش بود که تصویری از شیائومی می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI 11 لو رفت. نمایشگر دو لبه خمیده این دستگاه پیش از این نیز دیده شده بود اما حالا تصاویر واضح تری از آن را شاهد هستیم.

آخرین مرتبه دو هفته پیش بود که مشخصات شیائومی می میکس ۴ لو رفت. پس از آن نیز گفته شد که شیائومی می میکس ۴ 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و سوراخ نمایشگر ارایه خواهد شد. این شایعه با نمایشگر دارای سوراخ برای دوربین سلفی متناقض است. همانطور که در تصاویر بالا و البته تصاویر یک ماه پیش دیدیم، هیچ سوراخ نمایشگری روی دستگاه دیده نمی شود.

در این تصاویر اما اگر کمی دقت کنید به دوربین سلفی زیر نمایشگر می رسید! تصویر را که ما در ترنجی کمی ویرایش کردیم را ببینید:

دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی می میکس ۴

دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی

دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی

همانطور که در این تصویر مشخصا توجه می کنید، در میانه نمایشگر شاهد یک بخش برای دوربین سلفی زیر نمایشگر هستیم که در رابط کاربری کاملا مشکی در نظر گرفته شده تا برای عکاسی مزاحمتی ایجاد نکند.

این دوربین سلفی دوگانه زیر نمایشگر شیائومی می میکس ۴ با حسگرهای ۲ و ۱۲ مگاپیکسلی ارایه می شود. اما برای دوربین اصلی شاهد یک دوربین چهارگانه با حسگرهای ۱۰۸ + ۲۰ + ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی هستیم.

به این ترتیب شیائومی می تواند اولین موبایل تجاری سازی شده با دوربین سلفی زیر نمایشگر را ارایه کند که برای تولیدکنندگانی مانند اپل و سامسونگ یا حتی هواوی می تواند خجالت آور باشد. ما پیش از این یعنی دقیقا ۶ ماه پیش شاهد فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی بودیم و حالا قرار است در مقیاس انبوه به بازار برسد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی را ببینید

از دیگر مشخصات شیائومی می میکس ۴ می توان به نمایشگر QHD دو لبه خمیده ۱۲۰ هرتز اشاره کرد که در نوع خود فوق العاده است. چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در قلب آن می تپد و حتی وعده بلندگوی استریو هم برای آن داده می شود. همچنین حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 خواهد بود

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد هرچقدر شیائومی می میکس آلفا جذاب بود اما این شرکت چینی بتواند می میکس ۴ را هم جذاب طراحی کند. این دستگاه که احتمالا از فناوری 5G هم پشتیبانی کند شما را برای خرید وسوسه می کند؟ برای من جذاب است.

نوشته شیائومی می میکس ۴ با دوربین دوگانه سلفی زیر نمایشگر لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.