باتری گلکسی فولد ۲ لو رفت
1 min read

باتری گلکسی فولد ۲ لو رفت

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد ۲ مانند گلکسی فولد دارای دو باتری خواهد بود که یکی از آن‌ها ۹۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. باتری گلکسی فولد ۲ لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

باتری گلکسی فولد ۲

هفته گذشته بود که گلکسی دبلیو 20 5G رسما معرفی شد. انتظار می‌رفت این گوشی منعطف، ظاهری مشابه موتورولا ریزر تاشو داشته باشد؛ اما در واقع، مدل 5G گلکسی فولد با چیپست قوی‌تر اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بود. حالا اما سازمان SafetyKorea با صدور تاییدیه برای باتری سامسونگ گلکسی فولد ۲ نخستین اطلاعات را از جانشین حقیقی گلکسی فولد به ما داده است.

مانند مدل قبلی، این گوشی هم از وجود دو باتری بهره می‌برد. باتری کوچک‌تر با شماره مدل EB-BF701ABY، فقط 900 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. دومی دارای شماره مدل EB-BF700ABY است؛ اما ظرفیت آن را نمی‌دانیم. در مقام مقایسه، باید بگوییم که ظرفیت دو باتری‌ گلکسی فولد 2245mAh و 2135mAh است که در مجموع به 4380 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. باید ببینیم دیگر باتری سامسونگ گلکسی فولد ۲ چقدر ظرفیت خواهد داشت.

باتری گلکسی فولد ۲

پیش‌تر مشخص شده بود که این دستگاه، دارای شماره مدل SM-F700F و اسم رمز Bloom (شکوفه) است؛ اما هنوز از سایر مشخصات یا طراحی آن، اطلاعاتی موجود نیست. این احتمال وجود دارد که جانشین گلکسی فولد را با طراحی تاشو، همزمان با خانواده گلکسی اس ۱۱ معرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی فولد ۲ هستید؟

نوشته باتری گلکسی فولد ۲ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.