اختلال تلفن ثابت در تهران تا جمعه ۱۵ آذر ۹۸
1 min read

اختلال تلفن ثابت در تهران تا جمعه ۱۵ آذر ۹۸

اگر در تهران زندگی می کنید احتمالا باید انتظار اختلال در تلفن ثابت را داشته باشید. گفته می شود اختلال تلفن ثابت در تهران تا جمعه ۱۵ آذر ۹۸ ادامه خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اختلال تلفن ثابت

اختلال تلفن ثابت

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی استقلال، پیام نور، شهید بهشتی، سلمان فارسی و پاسداران در حال انجام است.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات استقلال با پیش شماره های ۲۲۰۱ الی ۲۲۰۵، ۲۲۶۵، ۲۲۶۶، ۲۶۲۹، ۲۶۳۰، ۲۶۳۵، ۲۶۲۰ الی ۲۶۲۳ در محدوده بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، گلشهر و تور به مدت ۴۸ ساعت و در مرکز پیام نور با پیش شماره های ۴۴۴۰ الی ۴۴۴۹، ۴۴۶۰ الی ۴۴۶۲، ۴۴۲۷، ۴۴۲۹، ۴۴۸۹، ۴۶۰۴ در محدوده خیابان های بیست و دو بهمن، باهنر، امیر ابراهیم و بزرگراه اشرفی اصفهانی به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال است.

همچنین ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید بهشتی با پیش شماره های ۸۸۴۰ الی ۸۸۴۹، ۸۶۰۱، ۸۶۰۲، ۸۶۰۴، ۸۸۱۴، ۸۸۳۸، ۸۸۳۹ در محدوده خیابان های گلشن دوست، جانبازان، حیدری، نوروزی فرد و فتحی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

درهمین حال با اجرای این عملیات، تماس تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۸، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۶۷۴، ۲۶۷۶، ۲۶۳۵، ۲۶۴۱ در محدوده خیابان ارغوان غربی به مدت ۷۲ ساعت و در مرکز مخابرات پاسداران از ساعت ۲ بامداد امشب به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.

شما در این مناطق زندگی می کنید؟ هنوز مشخص نیست که آیا اینترنت ثابت هم به این دلیل تحت تاثیر قرار می گیرد یا نه اما می توان انتظار آن را داشت.

نوشته اختلال تلفن ثابت در تهران تا جمعه ۱۵ آذر ۹۸ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.