موتورولا وان هایپر (One Hyper) را پیش از معرفی ببینید
1 min read

موتورولا وان هایپر (One Hyper) را پیش از معرفی ببینید

قرار بود که موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی پاپ آپ ۱۲ آذر در برزیل رونمایی شود، این را پنج روز پیش در ترنجی خوانده بودیم. به هر صورت امروز ۱۳ آذر است و هنوز شاهد رونمایی از آن نیستیم ولی تا ساعاتی دیگر باید رونمایی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا موتورولا وان هایپر (One Hyper) را پیش از معرفی ببینید.

موتورولا وان هایپر

موتورولا وان هایپر

پیش از این در ترنجی خواندیم که وان هایپر نخستین دستگاه موتورولا با دوربین پاپ‌آپ به‌شمار می‌رود. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی در گوشه فوقانی سمت راست بدنه مستقر شده و امکان خلق تجربه تمام‌صفحه یکپارچه‌تر را فراهم نموده است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها نمایشگر IPS LCD گوشی از اندازه 6.39 اینچی و رزولوشن FHD+ بهره خواهد برد. در بخش پشتی دستگاه نیز پیکره‌بندی دوربین دوگانه به چشم می‌خورد. این ماژول از حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین سامانه فوکوس لیزری خودکار و ماژول فلاش LED نیز در قسمت جانبی دوربین مستقر می‌شوند.

پنل پشتی گوشی از دکمه پاور میزبانی می‌کند؛ اما این‌بار از لوگوی کلاسیک موتو هیچ خبری نیست. موتورولا لوگوی خود را به گوشه تحتانی سمت چپ گوشی منتقل کرده است. نماد تجاری One نیز در همین قسمت قابل مشاهده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد موتورولا وان هایپر به‌عنوان یکی از اعضای پروژه اندروید وان شرکت گوگل روانه بازار خواهد شد.

موتورولا وان هایپر

موتورولا وان هایپر

قسمت سمت راست بدنه گوشی از دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا میزبانی می‌کند؛ در حالی‌که بخش تحتانی دستگاه شامل یک درگاه type-C و یک اسپیکر خواهد بود. چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ به‌همراه حداقل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی سایر مشخصات سخت‌افزاری گوشی را تشکیل می‌دهند. انرژی موردنیاز موتورولا وان هایپر نیز احتمالا از طریق یک باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد.

منتظر موتورولا وان هایپر هستید؟

نوشته موتورولا وان هایپر (One Hyper) را پیش از معرفی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.